تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"کلینیک خنده" به شبکه نسیم م

به گزارش افکارنیوز،

 سریال «کلینیک خنده» که جدیدترین محصول شبکه نسیم است، هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و کار انتخاب عوامل آن در حال پیگیری است.

بر همین اساس کارگردانی این نمایش را خیرالله تقیانی پور بر عهده دارد و تعدادی از نویسندگان و بازیگران جوان و با استعداد تئاتر این سریال طنز را همراهی می کنند.

مرحله انتخاب بازیگران انجام شده و این پروژه در مرحله پیش تولید است و طی روزهای آینده فیلمبرداری این سریال طنز کلید خواهد خورد.

مهدی رجبی مدیرتولید، مهدی توکلی زانیانی سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه ریزی این سریال طنز را بر عهده دارند.

«کلینیک خنده» داستان کلینیکی است که افراد برای بهبود حالشان به آن مراجعه می‌کنند. این مجموعه در ۹۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"کلینیک خنده" به شبکه نسیم م»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..