تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی:محروم کنند،از فوتبال خداحافظی می کنم/سردار آزمون بهترین لژیونر از دید مخاطبان+فیلم

پس از تبریک فردوسی پور و تقدیم برنامه امشب به معلولین و همچنین دانشجویان، خلاصه دو دیدار سیاه جامگان-صنعت نفت و تراکتور-پدیده پخش شد.

کارنامه پدیده مقابل سه قطب بزرگ کشور یعنی پرسپولیس، استقلال و تراکتور جالب توجه است که از ۱۴ بازی، مشهدی ها ۵ برد و ۸ تساوی بدست آورده اند و تنها یک بار مقابل پرسپولیس مغلوب شده اند.

در ادامه با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای تیم چاپکوئنسه، قرارداد فیلیپه ماچادو، بازیکن سابق صبای قم بررسی شد و کاشف به عمل آمد که وی بیش از نصف مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده و باشگاه صبا موظف به پرداخت حدود ۸۷ هزار دلار به خانواده این بازیکن فقید است.

در ادامه، جدول لیگ برتر و تغییرات آن در هفته دوازدهم بررسی شد.

بخش بعدی برنامه به ترین ها اختصاص داشت:

حرکات تکنیکی برتر: فرشاد احمدزاده، داریوش شجاعیان، یوسف سیدی، احسان پهلوان، یونس شاکری، احسان حاج‌صفی، احمد حسن‌زاده، گادوین منشا، حسین بادامکی، حسین بهرامی، سینا مریدی، معین عباسیان، میلاد ابطحی، حسن هوری، محسن مسلمان، بونو اولویرا، محمدزبیر نیک‌نفس و حسن بیت سعید.

تیرک دروازه هفته: رضا نوروزی(صنعت نفت)

کار تیمی برتر: استقلال تهران(مقابل صبا)

موقعیت از دست رفته هفته: حسین پاپی(برابر گسترش فولاد)

پاس گل برتر هفته: ایمان مبعلی(مقابل فولاد)

واکنش برتر: مانوئل فرناندز(برابر پرسپولیس)

گل برتر: ایوب والی(مقابل نفت تهران)

آمار و عملکرد گزینه های نظرسنجی امشب، تعداد بازی، گل ها و پاس گل های این فصل بازیکنان مرور شد.

خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:

- کارت قرمز مشکوک و درگیری های کم سابقه در روز برد استقلال در قم

- گفتگو با آقای گل لیگ از نیمکت نشینی در پرسپولیس تا تبدیل شدن به بهترین مهاجم لیگ

- برنامه روزانه کسی که هزاران روز است در لیگ می درخشد


۹۰ درجه، دیگر آیتم پخش شده از برنامه نود بود.

سپس عملکرد لژیونرهای کشورمان در هفته گذشته در لیگ های مختلف از جمله قطر، هلند، آمریکا و... مورد بررسی قرار گرفت.

* قوچان‌نژاد بهترین لژیونر هفته اخیر

میلاد محمدی در روز پیروزی ترک گروژنی مقابل کراسنودار پاس گل دوم تیمش را داد و نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و پیش از آن هم این مدافع ایرانی 90 دقیقه لوکوموتیو به میدان رفت. دینامه در روز بازی سعید‌عزت‌اللهی برابر اورال شکست خورد؛ روستوف برابر زنیت شکست خورد که سردار آزمون نیمه دوم وارد زمین شد؛ علی کریمی در جام حذفی 58 دقیقه برای دینامو زاگرب بازی کرد؛ جباری از دقیقه 52 برای الاهلی مقابل الجیش به میدان رفت؛ پورعلی‌گنجی هم در ترکیب این هفته السد حضور داشت؛ انصاری‌فرد در روز محرومیت شجاعی برای پانیونیوس بازی کرد ولی تعویض شد؛ در هفته پانزدهم لیگ هلند جهانبخش مقابل اکسلیسور به عنوان تعویضی وارد زمین شد ولی رضا قوچان‌نژاد برابر گو اهد ایگلز دو گل زد و بهترین عملکرد را بین لژیونرها داشت؛ بیت‌آشور توانست به همراه تورنتو به فینال جام حذفی آمریکا صعود کند و پاس گل چهار تیمش را در نیمه نهایی بدهد.

مصاحبه جالب و شنیدنی با مهدی رجب زاده، ستاره تمام نشدنی ذوب آهن و شرایط زندگی شخصی و حرفه ای وی، بخش جالبی از برنامه امشب بود.

علاقه رجب زاده به فوتبال و زندگی سالم او، نکته ای بود که مربیان و هم بازی های وی در ذوب آهن بر آن تاکید داشتند.

برنامه نود پانزدهم آذر+پخش زنده

هفتصدمین گل استقلال در لیگ برتر که توسط علی قربانی به ثمر رسید، بهانه ای بود که گلهای صدم، دویستم، سیصدم... تا ششصدم این تیم در تاریخ لیگ نمایش داده شود.

سپس حواشی و خلاصه بازی صبا-استقلال پخش شد.

خداداد افشاریان، کارشناس داوری برنامه امشب بود.

رحمتی:اگر محروم کنند، از فوتبال خداحافظی می کنم

سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال درباره شایعه محرومیت ۳ جلسه ای اش در ارتباطی تلفنی گفت: ۱۹ سال در فوتبال ایران بوده ام و همیشه در اردوها شئونات را رعایت کرده ام. در اردوی تیرماه که با استقلال به ارمنستان رفتیم، در یکی از روزها یک هوادار از ما درخواست عکس یادگاری کرد و اتفاقا نماینده حراست وزارت ورزش در همانجا حضور داشت. سوالی که برای من ایجاد شده این است که وقتی مهدی رحمتی با ۳ بازیکن دیگر در عکس حضور دارد، چرا فقط از من اسم می برند؟ مگر قتل یا دزدی کردم؟ تا به حال کدام بازیکن فوتبال به خاطر عکس محروم شده؟ آقای تاج و کفاشیان مگر به خارج از کشور نمی روند؟ در ضمن چرا در آستانه بازی حساس با تراکتور چنین خبری منتشر می شود. چند سال است بازیکنان با هواداران خانم عکس می گیرند و هیچ کس محروم نشده و اگر حکم محرومیت من تایید شود هیچ اعتراضی نمی کنم اما از فوتبال خداحافظی می کنم ولی نمی خواهم اسم باشگاه زیر سوال برود.

تورک:بی توجهی رحمتی کار را به اینجا کشاند

مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز در این باره گفت: قبل از پرونده آقای رحمتی، برای آقای فروزان رای صادر شد ولی چون ابراز پشیمانی کردند، ما رای را تعلیق کردیم. آقای رحمتی در این مساله تنها نیستند و بازیکن خوبی هستند. ما ۳ نوبت ایشان را احضار کردیم ولی تشریف نیاوردند. در آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال چند سال پیش به تصویب رسیده و برای همه بازیکنان لازم الاجراست. رحمتی اگر در زمان مقرر در کمیته اخلاق حاضر می شد و به اخطارها توجه می کرد کار به اینجا نمی کشید.

تورک اظهارکرد: دو مربی و پیشکسوت فوتبال را احضار کردیم که گفتند از اشتباهمان اطلاع نداشتیم؛ حالا رای صادر شده برای رحمتی به صورت غیابی است و مهلت اعتراض دارند؛ امروز هم به مدیرعامل باشگاه استقلال گفتم می‌توانند بیایند و توضیح بدهند؛ اگر رحمتی می‌آمد قطعا این اتفاقات نمی‌افتاد.

تاج:عکس گرفتن با هواداران در حد معقول انجام شود

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص این محرومیت اظهار داشت: موضوع نخست، مربوط به خود آقای رحمتی است که فرد مورد قبول من است. موضوع دوم درباره اتفاقی است که رخ داده است و اینکه ۳ بار رحمتی به کمیته اخلاق نرفته، کمی قضیه را پیچیده کرده است.

وی افزود: یک عده می‌آیند تا عکس بگیرند ولی بازیکنان حواس‌شان باشد این کار در حد معقولی انجام شود و شئونات را رعایت کنند؛ این مسائل تاحدی رعایت شود چون به نفع همه است.

پس از پخش خلاصه دیدار فولاد-نفت، کلیپی از گل های ساسان انصاری، مهاجم تاثیرگذار فولاد و آقای گل فعلی لیگ به نمایش درآمد.

انصاری مهمان ویژه برنامه امشب بود.

انصاری:از شرایط کنونی راضی هستم

وی درباره اتفاقات این فصل گفت: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، خودم فکر نمی کردم آنقدر همه چیز عالی پیش برود و واقعا لطف خداوند شامل حالم شده. با اهداف زیادی پرسپولیس را انتخاب کردم و فقط تمرین کردم ولی به نقطه ای رسیدم که انگار کارایی لازم را برای پرسپولیس نداشتم. با صحبت های برانکو متوجه شدم که جدایی از این تیم برایم بهتر است. بچه های پرسپولیس همه خوب و باشخصیت هستند و هیچ بی احترامی از آنها ندیدم و از انتخابم برای بازگشت به فولاد کاملا راضی هستم.

مهاجم فولاد خوزستان یادآور شد: ناصری و شریفات امسال فصل خوبی دارند و کمک زیادی به گلزنی من می‌کنند؛ شریفات بچه درس‌خوان است، کارشناسی ارشد می‌خواند و حتی بعضی وقت‌ها بخاطر حضور در کلاس‌ها به تمرین نمی‌آید.

انصاری عنوان کرد: هواداران خوزستانی به ویژه فولادی‌ها خواستند پیرامون محرومیت تماشاگران استقلال خوزستان در مسابقه با ما صحبت کنند؛ اعلام بازی بدون تماشاگر هیچوقت جواب نداده و امیدوارم شرایطی پیش بیاید دربی خوزستان با تماشاگر شود؛ هشت سال است در خوزستان هستم و با مردم آن ارتباط نزدیک برقرار کردم.

در ادامه آنالیزی از عملکرد ساسان انصاری در فصل جاری پخش شد.

این بازیکن به طور میانگین در هر ۸۴ دقیقه یک گل می زند این در حالی است که در بین آقای گل های لیگ های معتبر اروپایی، فقط اوبامیانگ و کاوانی نسبت به او شرایط بهتری دارند.

در ادامه، انصاری برای پیش بینی بازی های هفته سیزدهم لیگ، پرسپولیس را مقابل پدیده برنده دانست و مسابقه استقلال و تراکتور را با ۲ گل سروش رفیعی، با نتیجه ۲-۲ مساوی پیش بینی کرد.

انصاری با اشاره به دربی خوزستان در آخر هفته، از کمیته انضباطی خواست محرومیت استقلال خوزستان را حداقل برای این بازی ببخشد.

آیتم بعدی برنامه، نود تا نود بود.

بررسی صحنه های داوری بخش بعدی برنامه بود.

سپس خلاصه بازی های گسترش-سپاهان و سایپا-اس.خوزستان پخش شد.

همچنین آمار پرسپولیس با برانکو در سال جاری با فصل گذشته به صورت مقایسه ای نمایش داده شد و البته آمار حسین فرکی که امسال با میانگین ۰/۷۵ امتیاز، ضعیف ترین فصل خود را می گذراند نیز پخش شد.

انصاری در پایان از هواداران پرسپولیس به خاطر حمایت های چند ماهه شان تشکر کرد.

* نتیجه نظرسنجی

بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود شرکت کردند که از دید مخاطبان سردار آزمون بهترین عملکرد را بین لژیونرها داشته است.

رحمتی:محروم کنند،از فوتبال خداحافظی می کنم/سردار آزمون بهترین لژیونر از دید مخاطبان+فیلم

برنامه نود این هفته ساعت 2:07 بامداد روز سه‌شنبه (شانزدهم آبان ماه) به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی:محروم کنند،از فوتبال خداحافظی می کنم/سردار آزمون بهترین لژیونر از دید مخاطبان+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..