تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد یک بازیکن فوتسال از تقدیر با یک خودکار و تی شرت

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا سنگ‌سفیدی از سوی هیأت فوتبال مورد تقدیر قرار گرفت و طی آن از سوی حبیب‌الله شیرازی یک عدد خودکار و تی‌شرت به عنوان هدیه دریافت کرد.

سنگ‌سفیدی در این مورد گفت: شیرازی از فضا استفاده کرد و کادویی به من داد که وقتی این کادو را دیدیم متوجه شدم که تنها یک خودکار و تی‌شرت درون آن قرار دارد.

وی افزود: از این اتفاق جا خودم و بسیار ناراحت شدم که چرا این کار را کردند. ای کاش اصلا کادویی داده نمی‌شد که بخواهد چنین اتفاقی بیفتد. شیرازی حتی وقتی چهره من را دید که ناراحت شدم برای توجیه این کار اعلام کرد این خودکار قیمتی است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد یک بازیکن فوتسال از تقدیر با یک خودکار و تی شرت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..