تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیانور به اکران خود ادامه می دهد

به گزارش افکارنیوز،

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرار داد 2 فیلم سینمایی در شورای صنفی به ثبت رسید. فیلم «شاباش» در گروه افریقا بعد از فیلم «مالاریا» ثبت شد  همچنین فیلم سینمایی «ماحی» بعد از فیلم سینمایی «هلن» در گروه کورش به ثبت رسید.
 
وی افزود: فیلم سینمایی «سیانور» نیز به اکران خود در سینمای سرگروه استقلال ادامه می دهد و همچنان فیلم «سلام بمبئی» به صورت آزاد به اکران خود ادامه می دهد.  
 
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره سالن های سینمای سلام بمبئی گفت: سالن های فیلم «سلام بمبئی» مورد بازبینی شورا قرار گرفت طبق آئین نامه شورای صنفی نمایش 22 سالن و 5 حمایتی خواهد داشت که براساس این مصوبه بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیانور به اکران خود ادامه می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..