تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوال فرزند شهید مدافع حرم از رهبر انقلاب

کد خبر: ۴۳۶۰۲۹

۸۸  بازدید

کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حواشی دیدار خانواده شهدای مدافع حرم را رهبری معظم را منتشر شده است.

در بخش‌هایی از این حاشیه نگاری آمده است؛

- پسر کوچک‌تر شهید اطهر جلو می‌آید؛ می‌گویند مداح است و کلاس ششمی؛ از آقا می‌پرسد: اگر امام خمینی بود، شما ازش چی می‌خواستین؟


* آقا دست پسر را می‌گیرد و به دیوار روبه‌رویش نگاه می‌کند؛ همگی گوش‌هایشان را تیز می‌کنند که آقا چه جوابی می‌خواهد بدهد. آقا بعد از کمی تأمّل می‌گوید: «فرق میکنه؛ اگر در سنّ شما بودم یه چیز میخواستم؛ اگر حالا بودم یه چیز دیگه میخواستم»


- حالا فکر کنین تو سنّ من بودین!


* «بهترین چیز دعاست؛ ازش میخواستم که برام دعا کنه که بتونم مثل امام خمینی حرکت کنم. این بهترین چیزه.»


- پسر که گویا انتظار چنین جوابی را نداشته، کمی سرش را پایین می‌اندازد!


* آقا با خنده ادامه می‌دهد: «حالا اگه انگشتر هم بخوای میدیم بهتون، حرفی نداریم!» و دوباره همه می‌خندند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوال فرزند شهید مدافع حرم از رهبر انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..