تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر فقیر دختربچه سرطانی ثروتمند از آب درآمد

پدر فقیر دختربچه سرطانی ثروتمند از آب درآمد

جامعه > سلامت - سلامت آنلاین نوشت: پدر یک دختر چینی با انتشار عکسی از فرزندش در شبکه‌های اجتماعی خواهان کمک انساندوستانه برای درمان وی شد اما به رغم جمع‌آوری میزان زیادی کمک مالی، هنوز چند روز نگذشته مشخص شد او مردی ثروتمند بوده که این کمک‌ها وی را غنی‌تر ساخته است.

لوسمی یا سرطان خون یکی از رایج‌ترین انواع سرطان در کودکان به شمار می‌رود و به همین دلیل بسیاری از خانواده‌هایی که فردی با این بیماری در میانشان زندگی می‌کند مخارج زیادی را باید برای درمان آن متحمل شوند.

 همین چند روز پیش یعنی در اواخر ماه نوامبر گذشته، یک پدر چینی به نام «لو ئر» در ویچت خود نوشت دختر ۵ ساله‌اش «لو ییشیائو» مبتلا به سرطان خون شده و مبارزه‌ای سخت را با آن آغاز کرده است.
او از شهروندان چین درخواست کمک مالی برای درمان فرزندش کرده بود و هنوز روز به نیمه نرسیده بود که ۱۰۰ هزار نفر از این پست او بازدید کردند و ظرف ۵ روز ۲/۷ میلیون یوان کمک مالی انساندوستانه به حساب اعلام‌شده وی واریز شد.
اکنون برخی از شهروندان گزارش داده‌اند که این فرد معرفی شده با عنوان پدر دختر مبتلا به لوسمی در واقع یکی از افراد ثروتمند و صاحب حداقل دو اتومبیل و سه آپارتمان است. از این گذشته بخش عمده‌ای از صورتحساب پزشکی این دختربچه مبتلا به لوسمی توسط بیمه پرداخت می‌شود.
این واکنش شهروندان منجر شد بیمارستان کودکان شنژن که لو ییشیائو به مدت سه ماه در آن تحت درمان قرار داشت مخارج و هزینه‌های درمانی برای وی را در معرض دید عموم قرار دهد و بلافاصله هم شکوائیه‌ای مطرح شد که پدر این کودک را ناچار به بازگرداندن مبالغ مالی به کمک‌کنندگان کرده است.
وی البته توضیح داده است که قیمت آپارتمان بسیار بالا بوده و به همین خاطر او نمی‌توانسته مسکن خود را برای اختصاص به درمان فرزندش به فروش برساند.
گفته شده اکنون دولت چین در نظر دارد قانون جدیدی تصویب کند که بر اساس آن برنامه‌های اهدای عمومی کمک‌های این‌چنینی به افراد غیر مجاز ممنوع اعلام شود.

4242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر فقیر دختربچه سرطانی ثروتمند از آب درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..