تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنفرانس بین المللی علوم ورزشی AESA در تابستان 96 برگزار میگردد -آکا

,کنفرانس,[categoriy] کنفرانس بین المللی علوم ورزشی AESA در تابستان 96 برگزار میگردد

کنفرانس بین المللی علوم ورزشی AESA در تابستان 96 برگزار میگردد -آکاکنفرانس

آکاایران: کنفرانس بین المللی علوم ورزشی AESA در تابستان 96 برگزار میگردد

آکاایران: کنفرانس بین المللی علوم ورزشی AESA در گرایشهای مختلف ورزشی در تیرماه ماه سال 1396 در کمپ شرکت نفت شهرستان محمودآباد در سواحل زیبای دریای خزر برگزار خواهد شد. بدین وسیله از همه محققان، اساتید، دانشجویان محترم، مربیان و پزشکانی که در حوزه های مختلف علوم ورزشی و فعالیت بدنی فعالیت دارند دعوت میگردد تا مقالات خود را برای شرکت در این کنفرانس برای ما ارسال دارند.

به گزارش آکاایران: محورهای  کنفرانس:

فیزیولوژی ورزش

مدیریت ورزش (با تاکید بر روی مقالات بین رشته ای در ورزش)

 طراحی تمرین در حوزه قهرمانی

طراحی تمرین در حوزه فیتنس

ترکیب بدنی و چاقی

تکنولوژی در ورزش

فعالیت بدنی با تاکید بر روش زندگی در قرن 21

پزشکی - ورزشی

مهندسی ورزش

زنان و ورزش

کودکان و ورزش

ورزش در سنین پیری

پیشگیری و ورزش

و تحقیقات کاربردی در حوزه های مختلف علوم ورزشی

این کنفرانس توسط انجمن  Asian Exercise and Sport Science Association (AESA) و با همکاری مجله بین المللی فیزیولوژی ورزشی کاربردی (مجله نمایه شده در آی اس آی و PubMed) برگزار میگردد. خلاصه مقالات پذیرفته شده در این مجله منتشر خواهند شد و ضمن اینکه مقالات برتر نیز به صورت کامل در این مجله نمایه خواهد شد. در واقع برای اولین بار در کشور در حوزه ورزش میباشد که مقالات در یک مجله معتبر بین المللی که دارای نمایه Web of Science میباشد منتشر میگردند.

اطلاعات بیشتر در سایت کنفرانس
http://2017.aesasport.com/fa/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنفرانس بین المللی علوم ورزشی AESA در تابستان 96 برگزار میگردد -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..