تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت همه‌جانبه مهدی تاج از رحمتی / کاش فقط در جلسه حاضر می‌شد

حمایت همه‌جانبه مهدی تاج از رحمتی / کاش فقط در جلسه حاضر می‌شد

ورزش > لیگ برتر - مهدی تاج هم در ادامه روی خط برنامه 90 آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه بحث مربوط به مهدی رحمتی، رئیس فدراسیون هم روی خط آمد. تاج در پاسخ به این حواشی و البته سوال فردوسی پور مبنی بر اینکه نگران از همه گیر شدن پخش این عکس ها است، گفت: « من مهدی رحمتی را می شناسم. انسان متدینی است و از این نظر هیچ نگرانی ندارم. اما بحث اصلی این است که هر مقام قضایی اگر کسی را احضار کند، او باید برود. کمیته اخلاق مهدی رحمتی را دعوت کرده اما او نرفته است. این خیلی نکته منفی است. مهدی آدمی نیست که دروغ بگوید. اما اگر در جلسه حضور پیدا می کرد، این مسائل پیش نمی آمد. »

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت همه‌جانبه مهدی تاج از رحمتی / کاش فقط در جلسه حاضر می‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..