تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاج: می دانم رحمتی دروغ نمی گوید

کد خبر: ۴۳۵۹۹۰

۱۵۰  بازدید

رییس فدراسیون گفت: این که یک نفر را سه بار دعوت کنند و بازیکن نیاید برای کمیته اخلاق خوب نیست.

کاپ: مهدی تاج اظهار داشت: من خودم مهدی رحمتی را می شناسم که مردی متدین است. البته باید به اتفاق رخ داده شده هم نگاه کنیم. 

وی افزود: باید هر مقام دستگاهی وقتی کسی را احضار می کند، او برود و محکم از خود دفاع کند. این که یک نفر را سه بار دعوت کنند و بازیکن نیاید برای کمیته اخلاق خوب نیست. من حرف رحمتی را قبول دارم چون می دانم او آدمی نیست که دروغ بگوید.

تاج اذعان داشت: خیلی خوشحالم که تورگ شروع کرده است به بررسی پرونده هایی که در فوتبال ما وجود دارد. زیرا لازم است روی پرونده های آفت فوتبال کار شود. این ها بخشی از قصه است که دارد رسیدگی می شود. باید همه به این نتیجه برسیم که چنین تصاویری ممکن است در فضای مجازی پخش شود و برای بازیکنان مشکل ساز شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاج: می دانم رحمتی دروغ نمی گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..