تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی احتمالی مدافع با اخلاق در نیم فصل؟

کد خبر: ۴۳۵۹۸۱

۲۰۳  بازدید

خبرگزاری فارس: چند روزی است که صحبت از پیشنهاد تیم چینی گویژو هنگ فنگ‌ژی به محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شده که در اقدامی عجیب مسئولان باشگاه تا به حال واکنشی به این پیشنهاد که گفته می‌شود رقم آن هم بالاست، نشان نداده‌اند.

به نظر می‌رسد این سکوت مدیران پرسپولیس به دلیل اشتباهات آنها در زمان نقل‌وانتقالات است؛ چرا که هیچ جایگزین تخصصی برای پست مدافع این تیم جذب نکردند و حالا بهتر از هر کسی می‌دانند اگر انصاری هم از این تیم جدا شود و نتوانند مدافع مناسبی در نیم‌فصل به خدمت بگیرند، آن وقت به صورت جدی در ادامه لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکلات جدی خواهند شد، آن هم در حالی که پرسپولیس تا اینجای کار از 12 بازی فقط 3 گل خورده تا یک رکورد فوق‌العاده از خود به جای بگذارد.

این تیم چینی به حدی به دنبال انصاری است که شنیده می‌شود رقمی که برای این بازیکن در نظر گرفته‌اند در حدود 800 هزار دلار است و حتی مربی این تیم چینی برای زیر نظر گرفتن انصاری به مالزی رفته بود تا زمانی که تیم ملی برای بازی با سوریه به این کشور سفر کرد، از نزدیک بتوانند تمرینات انصاری را مشاهده کند و به همین خاطر این مربی چند جلسه در تمرینات تیم ملی حاضر شد.

انصاری که خود را مدیون پرسپولیس و برانکو بابت بازی دادن به او می‌داند نمی‌خواهد به‌گونه‌ای رفتار کند که از خودش خاطرات تلخ به جای بگذارد و به همین دلیل و در حالی که مدیربرنامه‌هایش پیگیر کارهای اوست، اما خودش همه چیز را به عهده باشگاه و برانکو گذاشته تا آنها در خصوص او و آینده کاری‌اش تصمیم بگیرند. این در حالی است که مسئولان باشگاه به دلایلی که در بالا گفته شد حاضر هستند از رقم قرارداد اغواکننده انصاری بگذرند اما اجازه جدایی به او را ندهند.

با این همه اگر قرار به رفتن محمد انصاری به این تیم چینی باشد او باید نیم فصل از ایران برود چرا که لیگ چین از نیم فصل فوتبال ایران آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی احتمالی مدافع با اخلاق در نیم فصل؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..