تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ (عکس) -آکا

1395/09/16

سایت اطلاعات عمومی، دانستنیهاصنایع دستی ، هنرهای دستی ،هنرهای ترسیمی ,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ

مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ (عکس) -آکامجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ (عکس) -آکا

آکاایران: مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ (عکس)

آکاایران: مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ بسیاری از مجسمه سازان دنیا را شگفت زده کرد. یک مجسمه ساز متخصص کاغذ توانست با استفاده از کاغذ روزنامه های باطله مسجسمه های جالب و ماهرانه ای بسازد.

به گزارش آکاایران: هنرمند متخصص کاغذ «Chie Hitotsuyama» تنها با استفاده از روزنامه مجسمه های واقع گرایانه و باجزئیات دقیق از حیوانات می سازد. او برای ساخت هرکدام بامهارت قطعه های مرطوب روزنامه را به هم پیچانده و رول می کند.

با تغییر ضخامت و محیط روزنامه، او می تواند دقیقا هر شکلی که می خواهد را تولید کند از یک میمون کوچک گرفته تا یک کرگدن. او حتی از چاپ های رنگی روی روزنامه هم در کارش بهر می گیرد. تمام این فرآیند با دست انجام می شود و نیاز به مهارت کاغذی فراوانی دارد. آثار دیدنی این هنرمند را در این مطلب مشاهده می کنید.

,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ ,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ ,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ ,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ ,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ ,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ ,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ ,[categoriy] مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ (عکس) مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ

صنایع دستی ، هنرهای دستی ،هنرهای ترسیمی -

مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده با کاغذ (عکس) -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..