تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش -آکا

,[categoriy] دلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش

دلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش -آکادلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش -آکا

آکاایران: دلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش

آکاایران: دختر آنجلینا جولی بعد از طلاق پدر و مادرش حالا دلتنگ پدرش شده است

دلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش مشکل جدید آنجلینا جولی ستاره سینمای هالیوود است. آنجلینا جولی و برد پیت که تعداد زیادی پسر و دختر دارند حالا نمی دانند با دلتنگی فرندان شان چه کنند.

به گزارش آکاایران: ماجرای طلاق آنجلینا جولی و برد پیت تنها خود آن دو را درگیر نکرده ، بلکه زندگی شش فرزندشان نیز تحت تاثیر طلاق قرار گرفته است و آنها در کشاکش جنگ والدین شان برسر به حضانت گرفتن بچه ها به سر می برند.

بر طبق گزارش های جدید، یکی از آنها، شایلو، به ویژه از وضعیت حاضر که مانع از گذراندن اوقاتشان با پدر شده است، پریشان احوال بوده و در نتیجه از دست مادرش آنجلینا ناراحت است. به گزارش سماتک شایلو دختر آنجلینا جولی و برد پیت بعد از طلاق بسیار دلتنگ پدرش شده است.

اگرچه همه بچه ها از این اتفاق کاملا پریشان هستند ولی به گزارش سماتک شایلو از اینکه او را دور از پدرش نگه داشته اند بسیار ناراحت است و آنقدر دلش برای پدرش تنگ شده که بر روابط او با مادرش جولی تاثیر سوء گذاشته است.

اگرچه آنجلینا این طلاق را “بهترین راه حل” برای این وضعیت عنوان کرد ولی فرزندانشان در این نقطه نظر با وی شریک نیستند و عقیده دیگری دارند. خوشبختانه شایلو و خواهر و برادرهای دیگرش بر طبق رای دادگاه که به طور موقت حضانت بچه ها را به عهده دو نفر آنها گذاشته است، می توانند با پدرشان برد پیت نیز ملاقات کنند.

,[categoriy] دلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش شایلو دختر آنجلینا جولی در کنار پدرش برد پیت و برادرانش پکس و مدوکس

بر طبق رای موقت دادگاه، برد پیت در اولین ملاقات با بچه ها باید تحت نظارت درمانگر با آنها ملاقات کند و همچین آزمایش عدم مصرف مواد نیز خواهد داد.

,[categoriy] دلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلتنگی دختر آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت برای پدرش -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..