تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟ -آکا

1395/09/15

خانه داری ، کاردستی ، هنرهای روزشستشو و نظافت و خانه تکانی و لکه گیری ,[categoriy] چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟

چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟ -آکاچگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟ -آکا

آکاایران: چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟

آکاایران: چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟

اکثر مردم دوست ندارند از خانه هایشان بوی نامطبوع چاه ظرفشویی به مشام برسد و خیلی مواد شیمیایی برای از بین بردن این بو نامطبوع استفاده میکنند ولی زیاد کار ساز نیست در این مقاله با ما همراه باشید.

به گزارش آکاایران: برای تمیز کردن چاه سینک ظرفشوئی می توانید کمی یخ و نمک یا مقداری پرتقال و سرکه داخل آن بریزید تا تمامی آلودگی ها از بین بروند. اما به واسطه این روش، همه جای این خروجی تمیز نمی شود و زیر پلاستیکی که اطراف آن کار شده، خرده آشغال های باقی مانده از ظرف های کثیف، همچنان در جای خود باقی خواهند ماند.

اگر بخش یاد شده را تمیز نکنید به مرور زمان این آشغال ها زیاد شده و بوی بدی از خودشان متصاعد می کنند. به همین منظور برای از پیشگیری از چنین معضلاتی بهتر است پلاستیک دور خروجی آب را بردارید و با یک مسواک سفت و مواد شوینده همانند محلول های همه کاره که برای همه سطوح مناسب هستند، این بخش را به خوبی مسواک بکشید تا هر گونه قارچ و ته مانده غذایی که به اطرافش چسبیده، از جا کنده شده و تمیز شود.

در آخر، تمام سطح داخلی این مجرا را با آسرد آبکشی کنید. البته لازم به اشاره است که همه سینک های ظرفشوئی ها مجرای دفع زباله ندارند و این فقط برای گزینه های کاربرد خواهد داشت که قابلیت دفع زباله از طریق لوله فاضلاب را داشته باشند.

چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟

شستشو و نظافت و خانه تکانی و لکه گیری -

چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه بوی نامطبوع چاه ظرفشویی را از بین ببریم ؟ -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..