تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رویای بی‌تکرار» علی زندوکیلی در آخر آذر

فرهنگ > موسیقی - دومین آلبوم علی زند‌وکیلی، آخر آذر منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود شبیری، مدیربرنامه‌های علی زندوکیلی، درباره دومین آلبوم این خواننده توضیح داد: « این کار که به نوعی نخستین تجربه مستقل زندوکیلی به حساب می‌آید، «رویای بی‌تکرار» نام گرفته است و قطعا تا آخرین روزهای آذر ماه روانه بازار خواهد شد.»

شبیری افزود: «همه تلاش ما برای انتشار درخور شان این آلبوم است و برنامه‌ریزی‌های زیادی برای انتشار این اثر صورت گرفته است و در تلاشیم آلبوم در بهترین کیفیت روانه بازار موسیقی کشور شود.»

علی زندوکیلی پیش از این در نخستین اظهار نظر درباره آلبوم جدیدش گفته بود: «شش ملودی در آلبوم جدید را خودم ساخته‌ام و با دوستانی چون علیرضا افکاری همکاری کرده‌ام. دوستان و همکارانم درگروه موسیقی زند نیز دلسوزانه در تمام مراحل تولید این آلبوم با من همکاری کردند و واقعا در تمام مراحل همیار من بودند. آماده‌ام که برای اولین بار مردم را با شخصیت مستقل هنری علی زندوکیلی آشنا کنم و در این مسیر همه تلاشم این بوده که از تجربیات گذشته درس بگیرم و بتوانم بهترین‌ها را برای دوستداران موسیقی تدارک ببینم.»

کنسرت علی زندوکیلی با اجرای قطعات آلبوم جدید این خواننده نیز اوایل دی ماه در تهران برگزار خواهد شد.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رویای بی‌تکرار» علی زندوکیلی در آخر آذر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..