تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک بازیگر هنگام تمرین مصدوم شد

به گزارش افکارنیوز،

گروه تئاتر تی‌تووَک، نمایش «آخرین انار دنیا» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی که در پی استقبال در سالن سایه تئاترشهر، قرار بود از روز یکشنبه ۱۴ آذرماه در تالار حافظ دور تازه اجراهای خود را آغاز کند اما به خاطر آسیب‌دیدگی حسین اصیلی، خواننده و بازیگر گروه، با تاخیر و از روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه در تالار حافظ پذیرای مخاطبان تئاتر خواهد بود.

حسین اصیلی روز یکشنبه هنگام انجام بخشی از تمرین‌های نمایش «آخرین انار دنیا» از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی جدی شد که با حضور به موقع اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفت. این خواننده و بازیگر جنوبی هم‌اکنون مشغول استراحت و حال عمومی او مساعد است.

در این نمایش محمد سایبانی، حسین اصیلی، الهام اسکندری، بهنام پانیزه، سارا شاهی، میراث پری‌دار، سعید عیسایی، عماد زارعی، الناز امینی و فاطمه احسان‌فر بازی می‌کنند. همچنین دیگر عوامل عبارتند از: سیما کهنمویی(دستیارکارگردان)، ابراهیم پشت‌کوهی(طراح صحنه)، فاطمه پشت‌کوهی(طراح لباس)، پیمان بخشی(طراح نور)، موسی عامری(طراح نشانه)، بودا عباس‌نیا(طراح پوستر)، نهاد مولودی‌فر(ساخت دکور)، بهرنگ عباس‌پور(آهنگساز)، فرزاد ادهمی(نوازنده گیتار بیس)، عماد زارعی(نوازنده گیتار الکتریک)، رامونا شاه (مدیر روابط بین‌الملل)، بودا عباس‌نیا(عکاس و گرافیست) و احمدرضا حجارزاده(مشاور رسانه).

این نمایش با رویکردی ضدجنگ، اقتباسی از رمان مشهوری به همین نام اثر بختیار علی، نویسنده شهیر کُردزبان است.

گفتنی است «آخرین انار دنیا» از پنجشنبه 18 آذرماه هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت۱۸ در تالار حافظ اجرا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک بازیگر هنگام تمرین مصدوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..