تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش های بی نتیجه اردوغان برای نجات لیر

به گزارش افکارنیوز،

 حتی پس از اینکه اردوغان از مردم ترکیه خواست که ارز های خارجی خود را به لیر و طلا تبدیل کنند و قول داد که به مبارزه اش علیه نرخ بالای بهره ادامه دهد، باز هم ارزش لیر در حال سقوط کردن است و به پایین ترین میزان در طول هفتۀ گذشته رسیده است.

اردوغان در تلاش است تا شفاهاً مانع از کاهش ارزش لیر شود، که ارزشش را بیش از هر ارز بازار نوظهور دیگری در ماه گذشته از دست داده و موجب بی رمقی همه چیز در ترکیه شده است؛ از تمایل مصرف کننده برای خرید گرفته تا رشد اقتصادی.

اردوغان گفته است: کسی در تلاش است تا پس از ناکامی برای تصاحب کشور با تانک، تفنگ و F۱۶، اینبار با خرابکاری اقتصادی این کشور را به زانو در آورد.  این چیز جدیدی نیست و ما بار ها این را تجربه کرده ایم. به خصوص در سه سال گذشته آن ها به طور پیوسته تلاش کردند تا از بحران اقتصادی به عنوان برگ برنده استفاده کنند.

اردوغان بدون اینکه از کسی نام ببرد، برخی از تجار و انجمن های تجاری را متهم به حمایت آشکار از سفته‌بازی در بازار کرد و گفت که آن هایی که بیشترین درآمد را در ترکیه دارند، در اقتصاد واقعی نیستند بلکه در بخش مالی هستند و از پول سرمایه گذاری شده توسط سپرده گذاران در بانک ها استفاده می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش های بی نتیجه اردوغان برای نجات لیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..