تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانیلیانتس: هدفمان صعود به لیگ اروپا است

کد خبر: ۴۳۵۹۵۷

۵۲  بازدید

خبرگزاری تسنیم: ایوان دانیلیانتس، سرمربی تیم روستوف در نشست خبری پیش از بازی با پی اس وی آیندهوون هلند در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا گفت: سوسلان کانان و الکساندر اروخین را در اختیار نداریم و سایر بازیکنان روستوف تمام تلاش خود برای این بازی به کار می بندند. هر چند نتیجه تساوی باعث صعود  روستوف به لیگ اروپا می شود، اما کار آسانی را پیش رو نداریم. تمرکز و آمادگی لازم این اجازه را به ما می دهد تا تیمی قدرتمند باشیم.

سرمربی ترکمنستانی یاران آزمون و عزت اللهی در ادامه یادآور شد: هر چند خط دفاعی خوبی داریم، اما در بازی رفت خانگی برابر آیندهوون دو گل روی سرعت حریف دریافت کردیم. سطح کیفی دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا با لیگ برتر روسیه متفاوت است و بازی سختی خواهیم داشت، اما هدف ما پیروزی است. باید ببینیم در بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دانیلیانتس: هدفمان صعود به لیگ اروپا است

دانیلیانتس در رابطه با نیاز مبرم پی اس وی آیندهوون به پیروزی و بازی هجومی این تیم گفت:  البته آنها بسیار با انگیزه خواهند بود و این مساله به ما بستگی دارد که بازیکنان تیم آیندهوون در چه سطح کیفی بتوانند بازی کنند. برای مثال به نظرم در بازی برگشت برابر اتلتیکو بازنده نبودیم و منتظر می مانیم تا بینیم در بازی برابر حریف هلندی چه چیزهایی رخ می دهد.

سرمربی تیم روستوف سپس تصریح کرد: در طول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تجارب زیادی به دست آوردیم و تلاش می کنیم با کسب عنوان سومی گروه D به لیگ اروپا راه یابیم. تیم روستوف پس از شروع نامناسب در لیگ قهرمانان اروپا برابر پی اس وی آیندهوون هلند بازی خوبی انجام داد. نمایش عزت مندانه ای برابر اتلتیکو مادرید ارائه دادیم و  سپس موفق به شکست بایرن مونیخ شدیم. بازی فردا با آیندهوون به ما نشان می دهد که آیا می توانیم جواز صعود به لیگ اروپا را کسب کنیم.

دانیلیانتس در خاتمه بیان کرد: تیم روستوف تجربه ارزشمندی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به دست آورد و می خواهیم به این آشنایی خود با فوتبال باشگاهی اروپا ادامه دهیم. بیایید صادق باشیم که در آغاز صعود تیم روستوف از این گروه کار غیر ممکن بود. از همان شروع دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مانور تیم های روستوف و پی اس وی آیندهوون برای صعود به لیگ اروپا بود و توانستیم این رقابت را تا هفته پایانی حفظ کنیم. واقعیتی هم وجود دارد که حضور تیم روستوف در لیگ اروپا می تواند شرایط سخت تری را برای ما در رقابت های لیگ برتر روسیه ایجاد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانیلیانتس: هدفمان صعود به لیگ اروپا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..