تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیمئونه: بایرن مونیخ در بحران قرار ندارد

کد خبر: ۴۳۵۹۵۵

۱۵۹  بازدید

سه شنبه اتلتیکو مادرید در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

وبسایت نود: پس از شکست دادن ۱-۰ بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله گروهی اتلتیکو مادرید در حالی در آلیانتس آرنا با این تیم دیدار می کند که صعود تیم اسپانیایی به عنوان تیم اول گروه D مسجل شده است. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید عصر دوشنبه در کنفرانس خبری قبل از این دیدار شرکت کرد و به سئوالات مختلف جواب داد.

سیمئونه: بایرن مونیخ در بحران قرار ندارد

ما بایرن مونیخ را به خوبی آنالیز کرده ایم و می خواهیم فردا شب آن ها را اذیت کنیم. من بحران و افتی در بایرن مونیخ نمی بینم و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. من آنچلوتی را به خوبی می شناسم، اینجا مشکلی وجود ندارد. بایرن مونیخ تیمی فوق العاده خوب است. آن ها می توانند با سیستم های مختلف بازی کنند. در بایرن مونیخ چیزهایی که محاسبه می شوند تعداد جام هایی است که در آخر فصل کسب می کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیمئونه: بایرن مونیخ در بحران قرار ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..