تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!

کد خبر: ۴۳۵۹۵۱

۲۱۲  بازدید

وبسایت نود: لیورپول در روزی که آماده و قبراق نشان می داد، به یک باره قافیه بازی را از دست داد. سادیو مانه و امره جان هر کدام یک گل زده و یک پاس گل دادند و دیووک اوریگی نیز در سومین بازی پیاپی برای قرمزهای گلزنی کرد. حضور جردن آیب در نیمه دوم و تقابل وی با تیم سابقش جالب توجه بود. تعویض های ادی هاو و به میدان فرستادن رایان فریزر و بنیک آفوبه باعث شد تا جریان بازی به یک باره دچار تغییر شده و سیل حملات پیاپی بورنموث و خط دفاعی آشفته لیورپول یک اتفاق عجیب را رقم زد.

کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!

شاگردان یورگن کلوپ در ۱۴ دقیقه پایانی بازی سه گل خوردند تا برد ۳-۱ را با شکست ۴-۳ عوض کنند. در بین بازیکن های تعویضی، رایان فریزر یک گل زد و یک پاس گل داد و بنیک آفوبه نیز یک پاس گل را فرستاد. جالب این که دو دفاع وسط بورنموث یعنی نیتان آکه و استیو کوک هر کدام یک گل زدند و کالوم ویلسون برای دومین بازی متوالی موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد.

رایان فریزر پس از شاون مالونی و روبرت اسنودگراس سومین بازیکن در فصل جاری لیگ برتر است که به عنوان یار تعویضی به بازی می رود و سپس یک گل زده و یک پاس گل می دهد.

کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!

الکسیس سانچز ستاره آرسنال در این هفته موفق شد ظرف ۱۴ دقیقه ۴ گل به وستهم بزند و دقیقاً بورنموث همین بلا را ظرف ۱۴ دقیقه بر سر لیورپول آورد تا اولین برد گیلاس ها مقابل قرمزها از سال ۱۹۲۷ رقم بخورد. بورنموث طی ۹ رویارویی با لیورپول در تاریخ فوتبال انگلیس، فقط ۵ گل به این تیم زده بود ولی در این بازی به تنهایی ۴ گل درون دروازه قرمزهای مغرور قرار داد.

لیورپول در دوران رهبری یورگن کلوپ، طی ۲۳ بازی بیرون خانه در لیگ برتر فقط ۴ کلین شیت داشته و ۳۸ گل خورده است. قرمزها برای اولین بار از نوامبر ۲۰۰۰، شکست ۴-۳ را در لیگ برتر تجربه کردند.

هر گاه بورنموث در روزهای یکشنبه به میدان رفته، در لیگ برتر شکست خورده بود ولی این بار آن ها نه تنها طلسم لیورپول را شکستند بلکه طلسم یکشنبه را نیز باطل کردند و به اولین پیروزی خویش در لیگ برتر پس از اواسط اکتبر دست یافتند. همچنین گیلاس ها برای اولین بار در لیگ برتر موفق شدند که عقب ماندگی با اختلاف دو گل را در یک مسابقه تبدیل به پیروزی کنند.

کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!

آخرین بار که یک تیم در لیگ برتر، برد با دو اختلاف گل در نیمه اول را با شکست در پایان مسابقه عوض کرد همین تیم لیورپول بود که در مارس ۲۰۱۶ با حساب ۳-۲ به ساوتهمپتون باخت. قرمزها برای چهارمین بار در دوران مربیگری کلوپ، با ۲ اختلاف گل پیش افتادند ولی در نهایت پیروز نشدند.  

لیورپول پس از ۱۱ بازی متوالی بدون باخت در لیگ برتر، سر انجام شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری قرمزها در دوران یورگن کلوپ به همین جا ختم شود و به رکورد ۱۵ بازی متوالی بدون باخت در مارس ۲۰۱۵ و تحت هدایت برندن راجرز نرسد.

کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!

زوج لوکاس لیوا و دیان لاورن در خط دفاعی لیورپول بسیار افتضاح بودند و لوریس کاریوس نیز دست کمی از آنها نداشت. جرمین جینس در برنامه Match Of The Day به شدت از کاریوس انتقاد کرد و دلیل نمایش مفتضحانه وی و خط دفاعی لیورپول را غیبت ژوئل ماتیپ دانست. جالب این که آدام لالانا روی نیمکت نشسته بود و از وقتی که به بازی رفت، لیورپول ۳ گل دریافت کرد! کلوپ در این بازی فقط یک تعویض انجام داد. جیمی کرگر و رابی سویج نیز به شدت از کاریوس انتقاد کردند. او از ۸ شوت اخیری که در چارچوب دروازه اش زده شده، ۵ گل دریافت کرده است!

کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول در این بازی یک پاس گل داد. بیشترین تعداد پاس در فصل جاری لیگ برتر به او تعلق دارد. جالب اینکه هندو در این بازی هم بیشتر از سایر بازیکن های زمین موفق به ارسال پاس صحیح شد؛ جردن هندرسون، ناتانیل کلاین و دیان لاورن به ترتیب با ۷۵، ۵۴ و ۵۳ پاس صحیح بهترین پاسورهای این بازی بودند. بدین ترتیب تعداد پاس های صحیح جردن هندرسون از ۱۰۰۰ عبور کرد و دقیقاً به عدد ۱۰۷۲ رسید.

کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!

در تاریخ لیگ برتر، هر گاه جیمز میلنر برای تیمش گلزنی کرده، تیم وی شکست نخورده است. او در این بازی برای لیورپول گل نزد ولی یک ضربه پنالتی ناشیانه را به حریف تقدیم نمود تا آغازی باشد بر فستیوال شکفتن گل های گیلاس ها

عملکرد استیو کوک در قلب خط دفاعی بورنموث با ۱۹ دفع توپ، یک تکل و ۷ نبرد تن به تن و یک گل زده، کم نظیر بود. آمار ۳۰۱ پاس صحیح و دقت ۸۰% برای تیمی مثل بورنموث بسیار عالی است و حکایت از کیفیت بالای تیم های لیگ برتر دارد.

لیورپول فقط ۳ شوت داخل چارچوب زد که هر ۳ شوت تبدیل به گل شد.

کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کابوس 14 دقیقه ای با طعم گیلاس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..