تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازندگان «فصل سرد» در انتظار پایان بازی شهاب حسینی در «شهرزاد»

کوثری گفت: منتظر شهاب حسینی هستیم تا پس از اتمام کار در سریال «شهرزاد» به فیلم ما بپیوندد.

فصل سرد به انتظار شهاب حسینی نشسته استجهانگیر کوثری تهیه‌کننده، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص  فیلم «فصل سرد» اظهار داشت: هنوز این فیلم آغاز نشده است؛ چون منتظر بازیگر نقش اصلی آن شهاب حسینی، هستیم تا پس از اتمام کار وی در سریال «شهرزاد» به فیلم ما بپیوندد. چون کاراکتر اصلی این فیلم، نقشی بسیار سخت دارد و نیازمند به بازیگری قوی است. به همین دلیل نقش برای شهاب حسینی نوشته شده است.

کوثری در خصوص بازیگران دیگر این اثر سینمایی گفت: برای بازیگران دیگر فیلم چند گزینه داریم که با حضور یا عدم حضور شهاب حسینی در فیلم این گزینه‌ها تفاوت پیدا می کند. اگر شهاب حسینی سر این فیلم نیاید و برای مثال ما از بازیگری با سن بیشتر برای این نقش استفاده کنیم، طبیعتا سن بازیگران زن نیز افزایش می یابد.

انتهای فیلم/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازندگان «فصل سرد» در انتظار پایان بازی شهاب حسینی در «شهرزاد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..