تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین زمان برای مصرف موز

موز یکی از لذیذترین میوه هایی است که می توان گفت تقریبا تمام افراد به آن علاقه دارند.این میوه لذیذ در نواحی گرمسیری رشد پیدا میکند.خوردن موز ممکن است سبب افزایش قندخون در بدن افراد گردد.به همین دلیل توصیه می شود  برای جلوگیری از افزایش قند خون حتما این میوه مغذی را در وعده صبحانه مصرف کنید.

بررسی ها نشان می دهند خوردن میوه موز به همراه کره بادام زمینی در وعده صبحانه می تواند مانع از افزایش قند خون شود.

این میوه سرشار از ویتامین ها و انواع مواد معدنی از جمله منیزیم، پتاسیم و فیبر است و برای سلامت دستگاه گوارش، پوست و مو و عملکرد بسیاری دیگر از اعضای بدن مفید است.

کارشناسان در عین حال توصیه می کنند به دلیل وجود خاصیت اسیدی در موز افراد آن را به همراه کربوهیدرات ها مصرف کنند تا خاصیت اسیدی این میوه به بدن آنها آسیب نرساند.

بدترین زمان برای خوردن این میوه پس از صرف کامل وعده غذایی بویژه شب‌ها است زیرا باعث گرسنگی و تحریک اشتها و علاقه به خوردن مجدد غذا می شود همچنین به دلیل قند بالا و عدم تحرک افراد در شبها این میوه می تواند باعث ابتلا به دیابت و افزایش وزن در آنها شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین زمان برای مصرف موز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..