تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشیدنی های شیرین خطر ابتلا به پیش دیابت را زیاد می کنند

امروزه استفاده از مواد غذایی ناسالم سبب افزایش چشمگیر بیماری دیابت در بین افراد شده است.که این مسئله موضوعی نگران کننده است.استفاده از نوشیدنی هایی که دارای مقدار قند بالایی هستند نظیر نوشابه‌های گازدار و همچنین نوشیدنی‌های میوه‌ای غیرگازدار نظیر لیموناد افراد را در معرض خطر ابتلا به پیش دیابت قرار می دهد.


به گفته پژوهشگران، درصورتی‌که مشکل پیش‌دیابت زود تشخیص داده شود، از طریق تغییر در سبک زندگی نظیر رژیم غذایی و ورزش قابل درمان است.

به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین:نیکولا مک‌کئون، سرپرست گروه تحقیق می‌گوید: «نتایج ما نشان می‌دهد که مصرف بالای نوشیدنی حاوی قند احتمال ابتلا به علائم اولیه هشداردهنده دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد.»
یافته‌ها نشان می‌دهد افراد بزرگسالی که روزانه یک قوطی نوشابه مصرف می‌کنند، ۴۶ درصد بیشتر در معرض ابتلا به پیش دیابت قرار دارند. در این مطالعه، محققان  ۱۶۸۵ فرد میانسال را در مدت ۱۴ سال تحت نظر داشتند. هیچ یک از این افراد در ابتدا مبتلا به پیش‌دیابت یا دیابت نبودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشیدنی های شیرین خطر ابتلا به پیش دیابت را زیاد می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..