تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراحل و شرایط گرفتن مهر خروج از کشور

گرفتن مهر خروج به شما اجازه می دهد تا بتوانید به صورت قانونی و خیلی راحت به خارج از کشور بروید. برای گرفتن این مهر باید مراحلی را طی کنید و مدارکی را همراه خود داشته باشید که در ادامه این شرایط و مراحل گرفتن مهر خروج از کشور را توضیح می دهیم.

برای به خارج رفتن از کشور نیاز است تا مهر خروج داشته باشید در غیر این صورت امکان خروج از کشور را نخواهید داشت.

مراحل گرفتن مهر خروج

چنانچه برای نخستین بار می خواهید از کشور ایران خارج شوید برای این کار نیاز به مهر خروج دارید و بهتر است بدانید که هر بار سفر کردن باید مهر را از اداره گذرنامه تهیه کنید و چیزی به نام مهر خروج مکرر ندارید. گرفتن مهر خروج برای آقایانی که کارت پایان خدمت دارند ساده تر از دیگر افراد است و افرادی که این کارت را ندارند ابتدا باید این کارت را بگیرند و سپس نیاز به دریافت مهر خروج از اداره گذرنامه نیروی انتظامی است.

مراحل و شرایط گرفتن مهر خروج از کشور

مدارک لازم برای گرفتن مهر

برای دریافت مهر خروج باید مدارکی را جمع آوری کنید که کارهای شما سریع تر انجام پذیرد. مدارکی که نیاز است شامل:

 اصل گذرنامه و فتوکپی از صفحات ۲ و ۳ و آخرین صفحه که دارای آخرین مهر خروج می باشد. تکمیل پرسشنامه و اتصال عکس به آن ارائه کد رهگیری ویژه یک عکس ۴.۵ در ۳.۵ رنگی با زمینه روشن و بدون کلاه و عینک و با رعایت شئونات اسلامی اراده اصل رسید پرداخت مهر خروج فرم استعلام خروج قانونی از کشور و بررسی ممنوع الخروج بودن فتوکپی آخرین مهر اجازه اقامت معتبر تکمیل فرم رضایت نامه همسر و یا ولی برای افراد کوچک تر از ۱۸ سال فتوکپی کارت شناسایی ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی مراحل دریافت ثبت نام در سامانه و بارگذاری پرونده تکمیل فرم های مربوط به اجازه خروج، دریافت کد رهگیری و …. در همین سامانه و بارگذاری اصل گذرنامه ایرانی و همچنین تصاویر مدارک اقامت ارسال پستی مدارک به همراه ارسال ۱۰ یورو به حساب سرکنسولگری

نکته : سعی کنید مدارک ارسالی خود را با تصاویر با کیفیت ارسال کنید زیرا بسیاری از عکس هایی که تار می باشند و کیفیت مناسبی ندارند مورد بررسی قرار نمی گیرد و درخواست شما تایید نمی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراحل و شرایط گرفتن مهر خروج از کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..