تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطری که استقلال را تهدید می‌کند/ غیر از رحمتی، دو بازیکن دیگر هم محروم می‌شوند؟

خطری که استقلال را تهدید می‌کند/ غیر از رحمتی، دو بازیکن دیگر هم محروم می‌شوند؟

ورزش > لیگ برتر - خطر محرومیت برای دو استقلالی دیگر به جز رحمتی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی رحمتی به خاطر ثبت تصویری از اردوی ارمنستان استقلال در تعطیلات پیش فصل، محروم شده است. البته مدیر استقلال این خبر را تکذیب کرد و گفت که چنین چیزی به باشگاه ابلاغ نشده است.
اما در صورتی که کمیته اخلاق چنین تصمیمی بگیرد، خطر محرومیت دو بازیکن دیگر استقلال را هم تهدید خواهد کرد. عکسی که صحبت از آن شده، تصویری است که در آن دو بازیکن دیگر استقلال هم حضور دارند. میثم مجیدی و کنعانی زادگان دو بازیکن دیگر استقلال هستند که در این تصویر دیده می شوند و اگر قرار بر محرومیت مهدی رحمتی باشد، این دو بازیکن هم محروم خواهند شد.
اتفاقا عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره اینکه دو بازیکن دیگر هم در این تصویر هستند، در مصاحبه ای گفته که به پرونده این بازیکنان هم رسیدگی خواهد شد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطری که استقلال را تهدید می‌کند/ غیر از رحمتی، دو بازیکن دیگر هم محروم می‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..