تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمامی: دیوان حکمیت در مورد رحمتی رای می دهد/ عکس منتشره از رحمتی مربوط به گذشته است

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: چند ماه قبل عکسی از مهدی رحمتی در ارمنستان منتشر شد ما وی را خواستیم و در زمان مقرر حاضر نشد و پرونده به دیوان حکمیت فرستاده شد.

وی ادامه داد: با توجه به تغییراتی که در کمیته اخلاق صورت گرفته به همین دلیل از رحمتی خواستیم که به کمیته اخلاق بیاید اما متاسفانه وی در دیوان حکمیت نیز حضور پیدا نکرد و در حال حاضر پرونده در دیوان حکمیت است و تا جایی که من می دانم از مرحله تحقیقات عبور کرده اما نمی دانم رای صادر شده است یا خیر. 

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا این محرومیت برای انتشار عکس رحمتی است یا خیر گفت: فکر می کنم به همین موضوع ربط داشته باشد و قرار است در دیوان حکمیت در این خصوص تصمیم گیری شود و باید بگویم این محرومیت را من اعلام نکرده ام و رئیس محترم کمیته اخلاق خودشان این موضوع را عنوان کردند. البته این موضوع مربوط به چند ماه گذشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمامی: دیوان حکمیت در مورد رحمتی رای می دهد/ عکس منتشره از رحمتی مربوط به گذشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..