تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی گوشی های هوآوی که اندروید نوقا برای آنها عرضه می شوند - آکا

1395/09/15

سایت اطلاعات عمومی، دانستنیهامقالات اطلاعات عمومی و گوناگون اسامی گوشی های هوآوی که اندروید نوقا برای آنها عرضه می شوند

اسامی گوشی های هوآوی که اندروید نوقا برای آنها عرضه می شوند - آکااندروید نوقا, اندروید نوقا گوشی هوآوی, اندروید نوقا برای گوشی های هوآوی

آکاایران: اسامی گوشی های هوآوی که اندروید نوقا برای آنها عرضه می شوند


اندروید نوقا بزودی عرضه می شود و هوآوی برنامه آپدیت گوشی های خود برای اندروید نوقا را اعلام کرد.

اندروید نوقا برای گوشی هوآوی

به گزارش آکاایران: برنامه آپدیت گوشی‌های هوآوی برای دریافت اندروید نوقا اعلام شد.

نوقا با پوسته نسخه 5.0 اختصاصی EMUI هوآوی از فصل اول 2017 عرضه می‌شود.

بر این اساس گوشی‌های میت 8 و P9 در ردیف اول به‌روزرسانی تعریف‌شده‌اند و سپس گوشی‌های P9 Plus، P9 Lite، Nova و Nova Plus نوقایی می‌شوند.
هوآوی سعی کرده است در پوسته اختصاصی خود، با ترفندهای نرم‌افزاری، اندروید را با کارآیی بیشتر امن‌تر و کاربرپسند تر از نسخه معمول اندروید ارائه کند و به همین خاطر برخی کلیک‌های اضافی را از فضای نرم‌افزاری برداشته و کاربر با دو یا سه کلیک 90 درصد از هسته اصلی را در اختیار خواهد داشت.
کاربر می‌تواند در بخش اینترفیس یا رابط کاربری از دو خروجی استاندارد و َ App Drawer بهره گیرد و با پروفایل‌های موازی ساخته‌شده هم‌زمان کار کند و بنابراین نیاز به سوئیچ کردن اضافی در بخش رابط کاربری نخواهد بود.
گردآوری:گروه سرگرمی آکا ایران
آکا ایرانentertainment

اسامی گوشی های هوآوی که اندروید نوقا برای آنها عرضه می شوند

مقالات اطلاعات عمومی و گوناگون -

اسامی گوشی های هوآوی که اندروید نوقا برای آنها عرضه می شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی گوشی های هوآوی که اندروید نوقا برای آنها عرضه می شوند - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..