تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات رفتاری کودکان بخاطر طلاق - آکا

1395/09/15

سایت اطلاعات عمومی، دانستنیهامقالات اطلاعات عمومی و گوناگون تغییرات رفتاری کودکان بخاطر طلاق

تغییرات رفتاری کودکان بخاطر طلاق - آکاطلاق, تاثیر طلاق, طلاق و کودکان, تاثیر طلاق برروی کودکان

آکاایران: تغییرات رفتاری کودکان بخاطر طلاق


براساس تحقیقات جدید طلاق والدین باعث بروز تغییرات رفتاری در کودکان می شود.

تاثیرات طلاق برروی رفتار کودکان

به گزارش آکاایران: نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد کودکان به دلیل طلاق والدینشان با مجموعه‌ای از تغییرات رفتاری مواجه می‌شوند.
واکنش کودکان به جدایی والدینشان از یکدیگر ممکن است شامل اضطراب، خود سرزنشی و عملکرد ضعیف در مدرسه شود که به سن کودک، شرایط طلاق و عملکرد روانشناختیِ والدین بستگی دارد.
در واقع طلاق اغلب برای والدین و کودکان استرس‌زاست و به همین دلیل کارشناسان، والدین را تشویق می‌کنند که برای کمک به آنان به منظور گذراندن این دوره گذر سخت از پزشکان و روان‌شناسان کمک بگیرند.
همچنین از آنجایی که فاکتور عملکرد روان‌شناختی والدین بر توانایی کودکان برای کنار آمدن با طلاق والدین تاثیر می‌گذارد، والدین در صورتی که دیگر چاره‌ای به جز جدا شدن نداشته باشند باید مطمئن باشند که می‌توانند به احساسات خود در رابطه با جدایی‌شان از هم، کنترل داشته باشند و به این قابلیت دست پیدا کنند که از کودکانشان در چنین شرایطی حمایت کنند.
دکتر «کارول سی ویتزمن» یکی از نویسندگان این مطالعه از دانشکده پزشکی ییل آمریکا گفت: هر چه والدین احساس توانمندی بیشتری برای کنترل شرایط داشته باشند بیشتر قادر خواهند بود نیازهای فرزندانشان را رفع کنند.
به گزارش لایوساینس، کارشناسان همچنین توصیه می‌کنند بزرگ‌ترها به ویژه والدین باید کودکشان را مطمئن سازند که همیشه از او حتی پس از جدایی حمایت می‌کنند.
علاوه بر این، والدین نباید اجازه دهند در فعالیت‌های روزمره فرزندشان همچون انجام تکالیف مدرسه، فعالیت‌های فوق برنامه و ارتباط با دوستان و فامیل خللی ایجاد شود.
گردآوری:گروه سرگرمی آکا ایران
آکا ایرانentertainment

تغییرات رفتاری کودکان بخاطر طلاق

مقالات اطلاعات عمومی و گوناگون -

تغییرات رفتاری کودکان بخاطر طلاق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات رفتاری کودکان بخاطر طلاق - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..