تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر

شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر

شرکت‌های غذایی برای تولید شیرینی‌های سالم‌تر از سوی دولت، سازمان‌های بهداشتی و خریداران تحت فشار هستند.

نستله توانسته فرآیندی را طراحی کند که ساختار شکر مورد استفاده در دستور تهیه مواد غذایی را تغییر می‌دهد تا مقادیر کم آن از شیرینی بیشتری برخوردار باشد. با این روش، ساخت آن بیشتر با استانداردهای کنونی جامعه منطبق خواهد شد.

این شرکت اطلاعات زیادی در مورد فرمول مورد استفاده در این روش ارائه نکرده، اما گفته که در سال 2018 تولید این نوع شیرینی‌جات را آغاز خواهد کرد.

نستله تنها شرکتی نیست که به دنبال تغییر دستورهای تهیه به منظور تولید مواد غذایی سالم‌تر است. سایر تجارت‌های بزرگ مانند شرکت پپسی نیز به دنبال روش‌های مشابه هستند.

به دلیل افزایش نرخ چاقی و ابتلا به دیابت،‌ کشورهای انگلیس، مکزیک و برخی ایالت‌های آمریکا به وضع مالیات‌هایی بر شکر پرداخته‌اند تا مردم را از خرید شیرینی‌جات دلسرد کرده و در نتیجه با دیابت و چاقی به ویژه در کودکان مبارزه شود.

نرخ ابتلا به دیابت نسبت به سال 1980 حدود چهار برابر افزایش یافته و باورها بر است که شرکت‌های مواد غذایی تا حدی برای این وضعیت مقصر هستند.

5454




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..