تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر 31 دقیقه یک هموطن به دلیل تصادفات می‌میرد/مراجعات به بیمارستان‌های اهواز کاهش یافته است

هر 31 دقیقه یک هموطن به دلیل تصادفات میمیرد/ مراجعات به بیمارستان های اهواز کاهش یافته استسخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع تصادفات در کشور ضروری است، گفت: هر ۳۱ دقیقه یک ایرانی به دلیل تصادفات میمیرد.

حريرچي با تاکید بر رعایت نکات ايمني، ادامه داد: استفاده از کمربند ایمنی40 تا 50 درصد صدمات و 40 تا 60 درصد مرگ و میرها،  صندلی ماشین برای کودکان تا 71 درصد و همچنین همچنین کلاه ایمنی تا 70 درصد میزان مرگ و میر و اسيب ها  را کاهش می دهد.  

وی از شیوع بالای نزاع های خیابانی در کشور ما خبر داد و گفت: نزاع های خیابانی که معمولا بدون نقشه قبلی و تصادفی شکل می گیرد متاسفانه افزایش یافته است.  

سخنگوی وزارت بهداشت، تلفات حوادث ترافيکي را در دراز مدت موجب هدر رفت 5درصد درآمد ناخالصی ملی خواند و ادامه داد: ما در بهترین شرایط طرح تحول توانستیم 6/6 تا 7/3 درصد درآمد را هزینه کنیم اما متاسفانه  5 درصد درآمد ناخالصی ملی به دلیل حوادث ترافيکي به طور مستقیم یا غیرمستقیم هزینه می شود.  

به گفته حريرچي در هر 31 دقيقه یک نفر در اثر حوادث ترافيکي می ميرد. و همین بروز حوادث ترافيکي حتی بدون خسارت جانی هم استرس زیادی بر جامعه وارد می کند .

وی در مورد بحران آب و هوا در اهواز خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال میزان مراجعات به بیمارستان ها کاهش یافته است و بخشی از بروز این مشکلات به علت هرس درختان و گرده افشانی انها بوده که با بارس باران ذرات در هوا پخش می شود

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: نزاع های خیابانی در کشور شیوع بالا داشته و به میزان قابل توجهی است که با پیشگیری می توان این آمار را کاهش داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر 31 دقیقه یک هموطن به دلیل تصادفات می‌میرد/مراجعات به بیمارستان‌های اهواز کاهش یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..