تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق جالب برای عکاس هنگام 

1395/09/15

گالری عکس،آلبوم عکس آکاعکس های طبیعت آکاایران:  اتفاق جالب برای عکاس هنگام عکس گرفتن ! + تصاویر عکس گرفتن از یک خانواده دم عصایی!

عکاسی که از یک خانواده دم عصایی عکس می گرفت، دچار حادثه دردناکی شد.

آکا ایران : پیر پویلوکس، عکاسی است که از طبیعت وحشی کشورهای مختلف و از حیوانات گوناگون عکسبرداری می کند.

به گزارش آکاایران: این دفعه این عکاس از یک خانواده دم عصایی که در صحرای کالاهاری در آفریقای جنوبی زندگی می کنند، عکسبرداری می کرد که این بار یکی از همین حیوان ها درس جالبی به او داد تا دیگر بدون اجازه از آن ها عکس نگیرد.

پویلوکس در حالی که برای عکس گرفتن از این حیوانات روی زمین دراز کشیده بود، یک دم عصایی به او نزدیک شد و انگشت او را گاز گرفت.

,پویلوکس,حیوانات در صحرای کالاهاری,عکاسی از طبیعت وحشی,[categoriy] اتفاق جالب برای عکاس هنگام عکس گرفتن تصاویر –

اتفاق جالب برای عکاس هنگام عکس گرفتن ! + تصاویر – -آکاپویلوکس,حیوانات در صحرای کالاهاری,عکاسی از طبیعت وحشی,عکس گرفتن ازخانواده دم عصایی,حیوانات,گالری تصاویر

آکاایران: اتفاق جالب برای عکاس هنگام عکس گرفتن ! + تصاویر –

پویلوکس , عکاسی از طبیعت وحشی , عکس گرفتن ازخانواده دم عصایی , حیوانات در صحرای کالاهاری ,پویلوکس,حیوانات در صحرای کالاهاری,عکاسی از طبیعت وحشی,[categoriy] اتفاق جالب برای عکاس هنگام عکس گرفتن تصاویر – پویلوکس , عکاسی از طبیعت وحشی , عکس گرفتن ازخانواده دم عصایی , حیوانات در صحرای کالاهاری ,پویلوکس,حیوانات در صحرای کالاهاری,عکاسی از طبیعت وحشی,[categoriy] اتفاق جالب برای عکاس هنگام عکس گرفتن تصاویر – پویلوکس , عکاسی از طبیعت وحشی , عکس گرفتن ازخانواده دم عصایی , حیوانات در صحرای کالاهاری اتفاق جالب برای عکاس هنگام عکس گرفتن تصاویر –

عکس های طبیعت -

اتفاق جالب برای عکاس هنگام عکس گرفتن تصاویر –



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق جالب برای عکاس هنگام »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..