تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی علل بروز مشکلات قلبی در جنین - آکا

آکاایران: برخی بیماری های قلبی در نوزادان به صورت مادرزادی ایجاد می شوند برای پیشگیری از بروز این بیماری ها نظر متخصصین را جویا شده ایم و از آن ها راه حل های درمانی برای این نوزادان را پرسیده ایم مادران دیابتی و کسانی که سابقه بیماری قلبی دارند بهتر است بیشتر مراقب باشند و با آزمایش های روتین بارداری اجازه ندهتد نوزادشان به نارسایی قلبی دچار شود .

صابر قیومی متخصص قلب و عروق اظهار داشت: شایع ترین علل بیماری نارسایی قلبی در نوزادان نقایصی است که در هنگام بارداری و تشکیل قلب جنین ایجاد می شود. وی بیان کرد: مهم ترین علل ایجاد این نقایص مادرزادی، بیماری های مادر مانند دیابت و داروهایی است که برای درمان در دوران بارداری مصرف می کند که سبب بروز مشکل در تکامل قلب جنین می شود. این متخصص قلب و عروق عنوان کرد: مهم ترین علائم نارسایی قلبی در نوزاد تعریق زیاد، تنفس پی در پی و مشکلات تغذیه ای وی، عفونت های تنفسی و مشکلات روده ای است و معمولا نوزادانی که دچار نارسایی قلبی هستند به خوبی وزن نمی گیرند. قیومی بیان کرد: علل ژنتیکی و اختلالاتی که در کروموزوم جنین وجود دارد نیز گاهی سبب بروز ایجاد نارسایی قلبی جنین می شود. وی گفت: بهترین راه تشخیص نارسایی قلبی جنین انجام اکوکاردیوگرافی جنین است که این نارسایی سبب تجمع مایع در نقط مختلف بدن جنین مشاهده می شود. این متخصص قلب و عروق درباره درمان نارسایی قلبی در نوزادان اظهار داشت: پس از تحت نظر گیری نوزادان در بخش مراقبت های ویژه، ابتدا دارو درمانی را آغاز کرده و در برخی موارد عمل جراحی انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان؛




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی علل بروز مشکلات قلبی در جنین - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..