تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی

کد خبر: ۴۳۱۲۲۵

۱۷۶۷  بازدید

سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی در کنار کباب ماهی , برشته یا خوراک بره بسیار دلچسب است و طعم رازیانه در آن کاملا خودنمایی می نماید .

وب‌سایت آوای سلامتی: سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی در کنار کباب ماهی , برشته یا خوراک بره بسیار دلچسب است و طعم رازیانه در آن کاملا خودنمایی می نماید .

مواد لازم:

 سیب زمینی تازه , خوب شسته شده : 450 گرم  روغن زیتون : 2 قاشق غذاخوری  پیاز رازیانه , پاک شده و حلقه شده : 2 عدد رزماری , پاک شده بدون ساقه : 2 شاخه  زیتون سبز و سیاه : 75 گرم کنسرو فیله ماهی کولی آبکش شده و خرد شده : مقداری سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی 

طرز تهیه:

1. سیب زمینی ها را در یک قابلمه آب جوش به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید تا نرم و ترد شوند . سپس آن ها را با کفگیراز آب خارج نمایید و کنار بگذارید تا سرد شوند .

2. وقتی سیب زمینی ها خنک شدند , آن ها را به قاچ های باریک خرد نمایید .

3. با یک چاقوی تیز , هسته زیتون ها را درآورید و آن ها را نصف نمایید .

4. فیله های ماهی کولی را به برش های کوچک تری خرد نمایید .

5. روغن را در یک ماهیتابه بزرگ گرم نمایید و برش های سیب زمینی , حلقه های رازیانه و رزماری پاک شده را به آن ها اضافه نمایید . به مدت 6 تا 8 دقیقه آن ها را بپزید تا سیب زمینی ها طلایی شوند .

6. زیتون ها و ماهی کولی را بیافزایید و یک دقیقه بپزید تا کاملا گرم شوند .

7. غذا را به بشقاب های مخصوص پذیرایی منتقل نموده و بلافاصله سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

رزماری تازه طعم دلپذیری به غذاهای ایتالیایی می بخشد , در صورت تمایل , می توانید سبزی دلخواهتان را جایگزین آن نمایید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سیب زمینی با زیتون و ماهی کولی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..