تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است! - آکا

۱۳۹۵/۰۹/۱۵

سایت شیرنی پزی آکا،آموزش شیرینی پزیانواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آکاایران: شیرینی ماندل بولار! نیازی نیست از اسم این شیرینی بترسید، اصلا چیز عجیب و غریبی نیست. این شیرینی از انواع شیرینی های سوئیسی است که دستور پخت بسیار آسانی دارد و برای مهمانی ها بسیار مناسب است.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 51

وب سایت پارسه گرد: شیرینی ماندل بولار! نیازی نیست از اسم این شیرینی بترسید، اصلا چیز عجیب و غریبی نیست. این شیرینی از انواع شیرینی های سوئیسی است که دستور پخت بسیار آسانی دارد و برای مهمانی ها بسیار مناسب است.

مواد لازم:


آرد برنج  50 گرم آرد شیرینی  50 گرم کره  60 گرم وانیل مقدار لازم تخم مرغ 1 عدد پودر قند  2 قاشق غذاخوری ژله بریلو     به میزان لازم ,شیرینی،عصرانه،شیرینی ماندل بولار,[categoriy] شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است

شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است! - آکاشیرینی،عصرانه،شیرینی ماندل بولار

آکاایران: شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است!

 

طرز تهیه:

1-ابتدا کره را همراه پودر قند خوب بزنید تا پف کند.

2-سپس زرده تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و دوباره خوب هم بزنید.

  3-در آخر هر دو آرد را الک کنید و با دست به شکل خمیر درآورید. اصلا ورز لازم ندارد. اگر خمیر چسبنده بوده به مدت 2 ساعت خمیر را در یخچال استراحت بدهید. بعد به اندازه یک فندق درشت از خمیر برداشته و آن را گرد کنید و با وسیله ای یک سوراخ در آن ایجاد کنید. خمیر را در فر با حرارت ۱۷۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ دقیقه بگذارید تا زیر آن طلایی شود.  

4-بعد از سرد شدن با ژله بریلو و شکلات تزیین کنید.

نکته:

1. خمیر نباید زیاد سفت باشد چون در هنگام گرد کردن ترک می خورد.
2. خمیر باید طوری شود که به دست تمیز نچسبد.
به گزارش آکاایران: 3. میتوانید گلوله های خمیری را در گردو خرد شده بغلطانید و بعد بپزید.


4. همیشه کنی سفیده هم اضافه میکنم تا چسبندگی بهتری ایجاد بشه و در سفارشها با روغن قنادی زدم مشکلی پیش نیامده فقط در مرحله آخر کمی در دست مالش بدید تا ترک نخورد.

شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است

انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی -

شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است! - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..