تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا - آکا

,شیرینی پزی،عصرانه,[categoriy] طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا

طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا - آکاشیرینی پزی،عصرانه

آکاایران: طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا



طرز تهیه:
به گزارش آکاایران: 1. کره و پودر شکر را در کاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. آن گاه زرده تخم مرغ ها و وانیل را بیفزائید و مخلوط کنید. حالا نوتلا را به این مایه بیفزائید.
2. اکنون آرد و پودر کاکائو را نیز افزوده و مخلوط کنید تا مواد به شکل خمیر درآید. این خمیر قدری چسبنده است! خمیر را در کیسه نایلونی بگذارید و 30 دقیقه در یخچال نگه دارید.
3. حالا خمیر را روی سطح آرد پاشیده به ضخامت تقریبی 5 میلیمتر باز کنید و با برشگر دلخواهتان قالب بزنید و در سینی دارای کاغذ روغنی بچینید.
4. سپس شیرینی را به مدت تقریبی 15 دقیقه در فر گرم کرده با دمای 180درجه سانتیگراد بپزید. شیرینی ها را روی پنجره سیمی خنک کنید و بعد هر دو عدد از آن ها را با کرم شکلات به هم بچسبانید.
5. شیرینی ها را با پودر شکر بیارائید و برای پذیرائی در ظرف زیبا و مناسبی بچینید.  
یادآوری: برای تهیه کرم شکلات؛ همه مواد را با هم مخلوط کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه شیرینی کِرِم دار نوتلا - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..