تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکعب های شکلاتی پسته ای؛ جایزه کودکان - آکا

آکاایران: این مکعب هایی شکلاتی را همراه چای عصرانه میل کنید یا به عنوان جایزه به کودکان تان بدهید. وب سایت پارسه گرد: این مکعب هایی شکلاتی را همراه چای عصرانه میل کنید یا به عنوان جایزه به کودکان تان بدهید.
مواد لازم:
بیسکویت شکلاتی  220 گرم شکلات  200 گرم کره 175 گرم تخم مرغ 1 عدد پودر نارگیل  ⅓ پیمانه  پودر کاکائو  ¼ پیمانه مغز پسته  ¼ پیمانه شکر  ½ پیمانه شیره طلایی 1 قاشق غذاخوری ,شیرینی،عصرانه،مکعب های شکلاتی,[categoriy] مکعب های شکلاتی پسته ای؛ جایزه کودکان

مکعب های شکلاتی پسته ای؛ جایزه کودکان - آکاشیرینی،عصرانه،مکعب های شکلاتی

آکاایران: مکعب های شکلاتی پسته ای؛ جایزه کودکان


 
طرز تهیه:
به گزارش آکاایران: 1-شکلات های تلخ را ریز خرد کنید، کره های مورد نیاز برای روی شکلات را به تکه های کوچک برش بزنید. بیسکویت ها را کاملا خرد کنید.
2-ظرف مستطیلی با ابعاد 24×17 سانتی متری برای پخت شیرینی برداشته و روی سطح اش را کمی چرب کنید. کف ظرف را با کاغذ شیرینی پزی بپوشانید طوری که دو سانتی متر از کاغذ روی دیواره ها بالا بی آید.

3-برای تهیه پایه شکلات، 125 گرم کره، یک قاشق شیره طلایی و 100 گرم شکلات را در یک شیر جوش ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید. به آرامی مواد را هم زده اجازه دهید 4 تا 3 دقیقه پخت صورت گرفته و مواد کاملا یک نواخت شوند.


4-در همین بین بیسکویت ها، پودر کاکائو، پودر نارگیل، شکر و پسته ها را در یک کاسه ریخته و هم بزنید تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند. سپس مخلوط شکلات را به مواد درون کاسه اضافه کرده و هم بزنید تا به خوبی مخلوط شده و همه مواد به سس شکلات آغشته شوند. مخلوط را در ظرف ریخته و با استفاده از پشت چنگال مواد را در سینی پخش کرده و کاملا فشرده کنید. سپس روی ظرف را بپوشانید، و در فریزر بگذارید تا خود را ببندد.

کره و باقی شکلات که برای روی شیرینی آماده کرده اید را در یک کاسه ضد حرارت ریخته و در حمام آب گرم بگذارید تا به روش بن ماری ذوب شوند، در همین هنگام به آرامی مواد را هم بزنید تا یک نواخت و نرم شوند. سپس شکلات گرم را روی شیرینی بریزید و دوباره به مدت دو ساعت در فریزر قرار دهید. وقتی شیرینی شما شکل مطلوب را به دست آورد از فریزر خارج کرده و با چاقوی داغ آن را به 24 تکه برش بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکعب های شکلاتی پسته ای؛ جایزه کودکان - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..