تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین زمان برای آمیزش به منظور باردار شدن چه موقعی است؟

بهترین زمان برای آمیزش ، دوازده ساعت قبل از تخمک گذاری می باشد.تخمک بارور شده، از لحظه لقاح تا پایان هفته هشتم، رویان (embryo) نام دارد و پس از آن جنین (fetus) نامیده می شود.

بهترین زمان برای آمیزش به منظور باردار شدن چه موقعی است؟

بهترین زمان برای آمیزش

فرض می کنیم شما اساس باردار شدن را می دانید، با این همه آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که چگونه این فرایند را کارآمد تر کنند، به طوری که هر وقت تصمیم گرفتید، بهترین فرصت را برای بارداری شدن در اختیار خود قرار دهید.

آزاد شدن تخمک از تخمدان
هر ماه در حدود اواسط دوره ماهانه تخمک گذاری انجام می شود. پس از آن چند روز طول می کشد تا تخمک به آرامی وارد لوله فالوپ (لوله رحم) شود و به رحم برسد. به طور معمول بارداری زمانی اتفاق می افتد که تخمک در مدت 24 ساعت پس از آزاد شدن از تخمدان و در طی عبور از لوله فالوپ باردار شود، در این هنگام رویان جوان در دیواره رحم لانه گزینی خواهد کرد. تنها در صورتی که اسپرم در مدت 12 تا 24 ساعت پس از تخمک گذاری با تخمک مواجه گردد، بارداری صورت می پذیرد.

 نکات فنی
تخمک بارور شده، از لحظه لقاح تا پایان هفته هشتم، رویان (embryo) نام دارد و پس از آن جنین (fetus) نامیده می شود.

بهترین زمان برای نزدیکی
دوازده ساعت قبل از تخمک گذاری بهترین زمان مطلق برای آمیزش می باشد، در این صورت اسپرم در جای مناسب قرار گرفته و آماده برای بیرون آمدن تخمک می باشد. عمر اسپرم در داخل بدن زن 24 تا 48 ساعت می باشد. البته برخی از اسپرم ها توانسته اند بعد از گذشت هفت روز از عمر شان تخمک ها را بارور سازند.

 نکته
در صورتی که به مدت یک سال یا بیشتر در بارداری ناموفق بوده اید، بررسی و ارزیابی باروری توصیه می شود.

به طور متوسط در هر ماه شانس بارداری شما 15 الی 25 درصد است. هیچ گاه نباید روی اولین اقدام برای بارداری حساب کنید. نیمی از تمام زوج هایی که برای بارداری تلاش می کنند، در مدت چهار ماه، و سه چهارم آن ها ظرف مدت شش ماه موفق به بارداری می شوند. در یک سال 85 درصد و در مدت دو سال 93 درصد احتمال موفقیت در بارداری وجود دارد.

دانشنامه فرزند

اخبار مرتبط :

بهترین زمان برای آمیزش و نزدیکی چه ساعاتی است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین زمان برای آمیزش به منظور باردار شدن چه موقعی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..