تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در میدان نقش جهان اصفهان چه می‌گذرد؟

در میدان نقش جهان اصفهان چه می‌گذرد؟

در میدان نقش جهان اصفهان چه می‌گذرد؟

کمتر کسی پیدا می‌شود که اگر نقش جهان را ندیده، اسمش به گوشش نخورده باشد. اما چه جاهایی در این میدان زیبا و بزرگ، در قلب نصف جهان قرار دارند؟ در این مطلب هم با دیدنی‌های میدان، و هم با روش خرید اتوبوس و بلیط اصفهان آشنا می‌شوید.

آدرس میدان نقش جهان

این میدان مستطیل شکل، در مرکز شهر و نزدیک میدان امام حسین قرار گرفته است. جایی که در روزگار صفویه و زمان شاه عباس صفوی، محل بازی چوگان بوده. در میدان نقش جهان، جاذبه‌های زیر را می‌توانید ببیند:

کاخ عالی قاپو

این کاخ 6 طبقه، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های تاریخی اصفهان است. هر طبقه را که بالا بروید، متوجه زیبایی این بنا می‌شوید. دیدن گچ‌بری‌های طبقه آخر و تماشای میدان از آن بالا، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در سفر اصفهان را برایتان رقم می‌زند.

مسجد شیخ لطف ‌الله و مسجد امام

در میدان که چشم بیاندازید، 2 مسجد و گنبد را می‌بینید. یکی مسجد شیخ لطف الله است که دقیقا روبه‌روی کاخ عالی قاپو قرار دارد. یکی هم مسجد امام یا مسجد شاه است، که گفته می‌شود از دو بنای عالی قاپو و شیخ لطف الله قدیمی‌تر است.

در میدان نقش جهان اصفهان چه می‌گذرد؟

بازار قیصریه

سردر و بازار قیصریه، یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های میدان است. راسته مسگرها، و مغازه‌های گز و سوغات را در اینجا می‌توانید ببینید و یادگاری از سفر اصفهان را خریداری کنید.

شربت‌ سرای روزگار

یکی از کافه‌های معروف در اصفهان، این شربت سراست. در پشت مسجد شیخ لطف الله و در سرای اسپادانا، اینجا را می‌توانید پیدا و خودتان را به یک نوشیدنی دعوت کنید.

جاذبه‌ های نزدیک میدان نقش جهان

از آنجا که میدان در مرکز شهر است، به بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان دسترسی خوبی دارد. با کمی پیاده‌روی می‌توانید به خیابان چهارباغ، باغ و کاخ هشت بهشت، و کاخ چهلستون بروید. سی و سه پل، پل خواجو، و زاینده رود هم فاصله زیادی با شما ندارند.

سفر به اصفهان

اگر مسیر زمینی و با اتوبوس را برای رفتن و دیدن اصفهان انتخاب کردید، می‌توانید برای خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان بر روی اسنپ‌تریپ حساب باز کنید. به راحتی لیست اتوبوس‌های اصفهان را به همراه قیمت می‌توانید ببینید. و خرید بلیط را در کمترین زمان و بهترین قیمت انجام دهید.

با فیلترهای مختلف هم امکان مشاهده بلیط اتوبوس تهران شیراز را با توجه به زمان حرکت، قیمت، و شرکت اتوبوس‌رانی مورد نظرتان خواهید داشت. خدمات پشتیبانی اسنپ تریپ به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس شماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در میدان نقش جهان اصفهان چه می‌گذرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..