تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سری ردمی نوت ۱۱ به صفحه‌نمایش AMOLED سامسونگ با نرخ نوسازی بالا و حاشیه‌های باریک مجهز خواهد شد

به‌نقل از گیزموچاینا، روز گذشته (۳۰ مهر ۱۴۰۰) شیائومی مجددا تیزر تبلیغاتی از سری ردمی نوت ۱۱ را منتشر کرد که ویژگی‌های اصلی صفحه‌نمایش AMOLED‌ آن را نشان می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

این شرکت در حساب رسمی ویبو خود اعلام کرد که پنل AMOLED به سبک‌تر و نازک‌تر‌ شدن دستگاه کمک خواهد کرد. افزون‌براین، دوربین سلفی به‌صورت حفره‌ای در اندازه بسیار کوچک خواهد بود و صفحه‌نمایش نیز حاشیه‌های ناچیزی خواهد داشت. اندازه حفره ۲٫۹۶ میلی‌متر و حاشیه‌های صفحه‌نمایش ۱٫۷۵ میلی‌متر خواهد بود. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز و طیف رنگی گسترده‌‌ی DCI P3 را ارائه خواهد داد.

تیزر پنل AMOLED سامسونگ در سری ردمی نوت ۱۱

درحالی‌که غول فناوری چینی اطلاعات مذکور درباره سری ردمی نوت ۱۱ را منتشر کرده است، افشاگر معروف دیگری جزیئات بیشتری از آن به‌اشتراک گذاشت. به‌گفته Digital Chat Station، پنل AMOLED جدید با نرخ نوسازی بالا و به‌صورت حفره را سامسونگ خواهد ساخت. افزون‌براین، صفحه‌نمایش غول کره‌ای گران نیست که به کاهش هزینه گوشی نیز کمک خواهد کرد. درحال‌حاضر، صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای نوت ۱۱ پرو تأیید شده است و انتظار می‌رود مدل معمولی همچنان با پنل LCD به بازار عرضه شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ویژگی‌های صفحه‌نمایش سری ردمی نوت ۱۱ چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سری ردمی نوت ۱۱ به صفحه‌نمایش AMOLED سامسونگ با نرخ نوسازی بالا و حاشیه‌های باریک مجهز خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..