تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازپس‌گیری جام اصلی از قهرمان لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد که برای تعیین آقای گل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، گل‌های بازیکنان در مراحل پلی‌آف و مقدماتی رقابت‌ها را محاسبه نخواهد کرد.

به گزارش روزنو، همچنین در مراسم اهدای جام قهرمانی مسابقات علاوه بر این جام، ۵۰ مدال طلا به اعضای تیم قهرمان و ۵۰ مدال نقره، به اعضای تیم نایب قهرمان اهدا می‌شود. جوایز بهترین بازیکن دیدار فینال، بهترین بازیکن مسابقات، آقای گل رقابت‌ها و بازی جوانمردانه لیگ قهرمانان آسیا، دیگر عناوینی هستند که به بازیکنان و تیم‌های مختلف ارائه خواهد شد.

AFC همچنین قصد دارد جام قهرمانی لیگ قهرمانان را تنها در مراسم اهدای جام به تیم قهرمان بدهد و با پایان مراسم، این جام به نمایندگان کنفدراسیون باز خواهد گشت. جام جایگزین (غیراصلی) به قهرمان مسابقات اهدا می‌شود که تیم قهرمان می‌تواند آن را در باشگاه نگه دارد.

تیم‌های الهلال عربستان و اولسان هیوندای کره جنوبی روز ۲ آذر در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

تاکنون گوستاوو هنریکه سوزا و مایکل اولونگا، مهاجمان اولسان هیوندای و الدحیل با ۸ گل زده، در صدر جدول آقای گلی لیگ قهرمانان هستند و بافتیمبی گومیس ستاره الهلال که ۶ گل به ثمر رسانده، فرصت هت‌تریک و کسب عنوان بهترین گلزن رقابت‌ها را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازپس‌گیری جام اصلی از قهرمان لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..