تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک ایرانی در جلسه آنلاین کمیته فنی AFC

فدراسیون فوتبال

این نشست ۲۷ آبان ماه برگزار می شود که می تواند تصمیمات مهمی برای فوتبال آسیا و ایران به همراه داشته باشد.

یکی از این تصمیمات می تواند برگزاری مراحل باقی مانده کلاس مربیگری حرفه ای در ایران باشد که به دلیل فوت مدرس خارجی آن متوقف شده است.

به گزارش روزنو، از آنجایی که اعلام شده بود در سال ۲۰۲۱ تمام سرمربیان حاضر در لیگ برتر هم باید دارای مدرک حرفه ای باشند فدراسیون فوتبال باید برای برگزاری دوره جدید این کلاس هم اقدام کند چرا که هم اکنون برخی از مربیان لیگ برتری فاقد این مدرک هستند. 

قرار است در این نشست مرتضی محصص پیشنهادات فدراسیون فوتبال در مورد مسایل فنی فوتبال را مطرح کند و در ادامه دستاوردهای آن از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک ایرانی در جلسه آنلاین کمیته فنی AFC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..