تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نخستین پروژه جهش تولید مسکن در فارس

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، به مناسبت ایام فرخنده ولادت مسعود حضرت محمدمصطفی(ص) و حضرت امام صادق(ع) و هفته وحدت، عملیات اجرایی احداث پروژه ۳۲۱ واحدی «پیامبر اعظم» به عنوان اولین پروژه از طرح جهش تولید مسکن استان فارس امروز، اول آبان‌ماه در شهرستان آباده آغاز شد.

جعفر زاهدی، مدیرکل راه و شهرسازی فارس در حاشیه این مراسم، گفت: با تصویب قانون جهش تولید مسکن مقرر شد که هرسال یک میلیون واحد مسکونی در کشور تولید شود که سهم استان فارس هر سال ۵۹ هزار واحد است.

وی افزود: طبق این قانون در طول ۴ سال در استان فارس باید ۲۳۵ هزار واحد مسکونی احداث شود که این اقدام نیازمند تامین حدود ۶۰۰۰ هکتار زمین مناسب است.

زاهدی تصریح کرد: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در سفر اخیربه فارس، تاکید داشت که برای تولید مسکن سقف قائل نشویم زیرا این طرح یک طرح متقاضی محور محسوب می‌شود و ما به هر تعداد که متقاضی داشته باشیم مسکن تولید خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه شهرستان آباده دارای ۵ شهر است، گفت: در مجموع برای یکسال در شهرستان آباده باید ۱۵۲۰ واحد مسکونی باید احداث شود که این مهم نیازمند تامین زمین است.

زاهدی با یادآوری اینکه سهم شهرستان آباده در طرح جهش مسکن طی ۴ سال آتی ۶۰۸۰ واحد مسکونی است، گفت: این تعداد مسکن باید در ۲۴۵ هکتار زمین خواهد بود.

وی بیان کرد: سهم شهر آباده برای هر سال ۱۰۸۰ واحد، شهر صغاد ۲۱۴ واحد، شهر سورمق ۵۱ واحد، شهر ایزدخواست ۴۱ واحد در سال و شهر بهمن ۱۳۴ واحد در سال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در طرح قانون جهش تولید مسکن سعی بر اینست که از مشکلاتی که در طرح مسکن مهر شاهد بودیم جلوگیری کنیم و این مهم نیازمند همکاری تمام نهادها و سازمان‌های ذیربط است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نخستین پروژه جهش تولید مسکن در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..