تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر خردسال گمشده در مراکز درمانی تحت مداوا است

مدیر اداره بهزیستی شهرستان هلیلان گفت: دختر خردسال کشف شده در پارک جنگلی این شهرستان هم اکنون در بیمارستان امام علی (ع) سرابله تحت مراقبت های پزشکی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن پاشایی در خصوص جزییات این خبر گفت: ساعت ۱۲ ظهر امروز یکی از دختر خردسال گمشده در مراکز درمانی تحت مداوا استساکنان روستای‌های اطراف پارک جنگلی سیمره واقع در شهرستان هلیلان بصورت اتفاقی متوجه حضور دختر بچه‌ای حدود ۲ یا سه ساله در این پارک می‌شود.

وی افزود: این فرد پس از رویت دختر بچه، موضوع را پلیس و بهزیستی شهرستان اطلاع رسانی می‌کند و بلافاصله پلیس و بهزیستی در پارک جنگلی سیمره حضور پیدا می‌کنند.

پاشایی با بیان اینکه این دختر بچه برای درمان به بیمارستان امام علی (ع) سرابله ارجاع شد تصریح کرد: حال عمومی این دختر بچه خوب نیست و در صورت بهبودی این دختر بچه پس از انجام روند درمان، وی  به شیرخوارگاه شهر ایلام ارجاع خواهد شد.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان هلیلان از مردم استان خواست: هر اطلاعی از خانواده این کودک خردسال دارند به بهزیستی شهرستان هلیلان اطلاع دهند.

شهرستان هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری ایلام واقع شده است.

بیشتر بخوانید: 

پیدا شدن دختر بچه ۲ ساله در پارک جنگلی هلیلان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر خردسال گمشده در مراکز درمانی تحت مداوا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..