تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چندین وب‌سایت مرتبط با ایران در جمهوری آذربایجان غیرقابل دسترسی شده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چندین وب‌سایت مرتبط با ایران در جمهوری آذربایجان غیرقابل دسترسی شده‌اند

بی بی سی ورود به برخی از این وب سایت ها را بررسی کرده و غیرقابل دسترس شدن آنها را در روز اول آبان (۲۳ اکتبر) تایید می‌کند.

به جز از دسترس خارج شدن این وب سایت ها، وب سایت خبری باکوپست می گوید "وب سایت‌ها و مجموعه های مذهبی که ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ایران را ترویج می کنند و در کانال های یوتیوب برای جمهوری آذربایجان پخش می شوند هم مسدود شده اند".

پیش از این عباس موسوی سفیر ایران در جمهوری آذربایجان گفته بود سالنی که ایرانیان برای برگزاری نماز از آن استفاده می‌کردند از سوی مقام‌ها مهر و موم شده است. پیشتر گزارش هایی درباره خبر بسته شدن دفتر علی‌اکبر اجاق‌نژاد، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان منتشر شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چندین وب‌سایت مرتبط با ایران در جمهوری آذربایجان غیرقابل دسترسی شده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..