تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام برنامه مسابقات هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر

تیم ملی ایران در گروه A مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا با 10 امتیاز صدرنشین است. تیم ملی ایران از زمان هدایت اسکوچیچ هنوز شکست را تجربه نکرده است. با این حال تیم ملی ایران بعد از بازی امارات و کره جنوبی مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت. چرا که تیم ملی فوتبال ایران به تساوی برابر حریف کره‌ای رضایت داد.از سوی دیگر انتقادات مهدی طارمی خطاب به اسکوچیچ، حواشی بسیاری را پیرامون تیم ملی فوتبال کشورمان به وجود آورد.

به گزارش رکنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه مسابقات روزهای پنج و ششم دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 بروز رسانی شده است.

در گروه نخست این رقابت‌ها، دیدار تیم‌های لبنان و ایران روز پنجشنبه 20 آبانماه از ساعت 14: 00 (به وقت محلی) در ورزشگاه صیدا برگزار می‌شود. ضمن اینکه دیدار تیم‌های سوریه و ایران روز سه‌شنبه 25 آبانماه از ساعت 18:00 (به وقت محلی) در ورزشگاه ملک عبدالله دوم اردن برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام برنامه مسابقات هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..