تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی به کجا رسید؟ + ویدئو

سحر جعفری جوزانی با انتشار ویدئویی از آخرین وضعیت جسمانی خود خبر داد.

جعفری جوزانی چندی قبل به دلیل خطای پزشکی از ناحیه ی فک دچار آسیب دیدگی شده بود.

اواسط تیر ماه امسال بود که این بازیگر مشهور با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از فلج شدن یک طرف فک خود و ناتوانی اش در تکلم بر اثر قصور پزشکی گفت.

او در حالی که به سختی صحبت می کرد و فک خود را با دستانش نگه داشته بود، به شرح ماجرایی که منجر به فلج شدن صورتش شده بود پرداخت و به مردم توصیه کرد در انتخاب پزشک دقت کنند.

حالا جعفری جوزانی دیروز با انتشار ویدئوی جدیدی در اینستاگرامش از بهبودی کامل خود خبر داد و اعلام کرد که شرایطش به حالت نرمال بازگشته است.

سحر جعفری جوزانی در این ویدئو از مراحل کامل درمان صورت خود صحبت کرد و در پیامی کوتاه نوشت: «سلام دوستان، اگر به موقع و درست درمان نمی‌ شدم تمام عمر فلج می‌ ماندم. پستی که گذاشتم نجاتم داد نه شکایت. اگر فقط شکایت کرده بودم همیشه فلج می‌ ماندم! من درمان شده‌ ام ولی روند شکایت همچنان ادامه دارد و زمان دادگاه یک سال دیگر است که نمی‌ دانم به چه دردی می‌ خورد.»

سحر جعفری جوزانی متولد سال ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو است. او از مادری آمریکایی متولد شد و تا ۵ سالگی در آمریکا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی، کارگردان مطرح ایرانی است. سحر جعفری جوزانی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک است.

سحر جعفری جوزانی در کنار پدرش، مسعود جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی در کنار مادر آمریکایی اش

او فعالیت سینمایی خود را در سال ۶۵ با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی پدرش آغاز کرد. پس از آن در سریال خاطره انگیز آژانس دوستی به عنوان نویسنده و بازیگر حضور یافت. وی از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است. عمده ی نقش های سحر جعفری جوزانی طنز هستند و او تجربه ی همکاری با مهران مدیری را در سریال های نقطه چین، باغ مظفر ، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ و گنج مظفر داشته است.

سحر جعفری جوزانی در سال ۷۸  به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم بلوغ به کارگردانی پدرش، مسعود جعفری جوزانی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی به کجا رسید؟ + ویدئو

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی به کجا رسید؟ + ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..