تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از برگزاری ۲۰ مراسم خانوادگی در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،جهانبخش یوسفی رئیس مرکز بهداشت سنندج  درزمینه جلوگیری از برگزاری مناسبت‌های مختلف با توجه به وضعیت بیماری کرونا در سنندج گفت: در ۴ روز گذشته بازرسین این مرکز ضمن بازدید‌های مستمر خوددر سطح شهر و پیگیری گزارشات واصله مردمی از برگزاری ۲۰ مورد مجالس ومناسبت‌های مختلف جلوگیری نمودند.

یوسفی افزود:۲ باب تالار مجالس ویک باب چایخانه به علت عدم رعایت محدودیت‌های کرونائی در سه روز پلمب شدند.

او خاطر نشان کرد: بازرسی‌های مستمر از تالار‌های مجالس در خصوص عدم فعالیت یا فعالیت این اماکن به صورت روتین در دستور کار بازرسین این مرکز قرار دارد.

رییس مرکز بهداشت سنندج بازرسی وبازدید از ماکن آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در شهر وروستا در خصوص اجرا ورعایت پروتکل‌های بهداشتی درمراکز یاد شده را از دیگر فعالیت‌های بازرسین این مرکز برشمرد.

یوسفی افزود:در چهار روز پایانی مهر ماه جاری ۱۱ اکیپ گشت مشترک از ۵۷ مکان وکارشناسان محیطی نیز در همین مدت ۴۳۵ واحد صنفی مختلف شهری وبین راهی ومارکز تجاری وپزکی را مورد بازدید بازرسی قرار دادند.

او گفت: کارشناسان این مرکز در زمینه نظارت بر ارائه غذای سالم به همشهریان ۱۸۳ مورد بازدید را از مراکز تهیه وعرضه مواد خوراکی وغذای آماده به انجام رسانیده اند.

رییس مرکز بهداشت سنندج  به پیگیری‌ها ونظارت‌های مستمر بازرسین این مرکز براقدامات انجام گرفته در زمینه بهبود کیفیت آب شرب شهری گریزی زدو گفت: کارشناسان بهداشت محیط در این مدت ۳۰ مورد آب شرب مناطق مختلف را جهت تایید سلامت نمونه برداری نموده و ۲۲۳ مورد کلر سنجی را نیز به انجام رسانیده اند.

یوسفی افزود: همچنین در همین راستا بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان بعثت وخط انتقال فاضلاب ناحیه منفصل شهری حسن آبادو پیگیری شکایت ساکنین ۱/۱۹ بهاران در خصوص گرفتگی منهول فاضلاب بازدید توسط بازرسین بهداشت محیط به انجام رسیده است.

او گفت: در زمینه این بازدید‌های صورت گرفته ۱۷ واحد صنفی مختلف اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی دریافت نمودند.

رئیس مرکز بهداشت سنندج همچنین اذعان داشت: در مدت زمان قید شده ۴ مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ وهمچنین ۱۲ مورد اخطاریه‌های صادر شده بهداشتی در گذشته مورد پیگیری لازم قرار گرفت.

یوسفی همچنین به کشف وضبط ۱۱۰ کیلو گرم انواع مواد غذائی غیرقابل مصرف در این مدت اشاره نمود.

او در پایان اظهار داشت: در ۴ روز گذشته نمونه گیری از ۹۱۱ نفر ازشهروندان سنندجی در مراکز تست کرونا در خصوص ابتلای همشهریان به این بیماری انجام شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از برگزاری ۲۰ مراسم خانوادگی در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..