تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس در انتظار بررسی تغییر قیمت‌گذاری دلاری پتروشیمی‌ها

سنگدوینی

موضوع تغییر قیمت‌گذاری دلاری پتروشیمی‌ها هنوز در کمیسیون انرژی مطرح نشده است.

نماینده مردم گرگان درباره تغییر فرمول قیمت‌گذاری پایه محصولات پتروشیمی بر پایه دلار به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)گفت: این موضوع هنوز در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح نشده تا بررسی های لازم برای آن صورت گیرد.

رمضانعلی سنگدوینی افزود: پرداختن به این موضوع در مجلس شورای اسلامی بستگی به این دارد که نظر پتروشیمی ها هم در این باره شنیده شده و مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است و برای اجرای آن باید تمام جوانب کار بررسی شود.

*خبرنگار: پروین خدادادی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس در انتظار بررسی تغییر قیمت‌گذاری دلاری پتروشیمی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..