تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی جنجالی کنسرت امیر تتلو در استانبول

این دومین اجرای امیر تتلو در سالن اوراآرنا استانبول است، اما این نخستین بار بود که کار به زد و خورد میان طرفداران تتلو و ماموران سالن کشید. حالا برخی از رسانه‌ها می‌گویند که احتمالا مسئولان اوراآرنا به دلیل خسارت‌های بالا، از این پس اجازه اجرا به تتلو در این سالن را نمی‌دهند.

فرادید| کنسرت امیر تتلو، پنجشنبه ۲۹ آبان در سالن ۶ هزار و ۳۰۰ نفری اوراآرنای استانبول برگزار شد. کنسرتی که جنجال‌های بسیاری به پا کرد. براساس داده‌های سایت فروش بلیط‌های این کنسرت، تمام ۶۳۰۰ بلیط فروخته شده اند. در این میان برخی از رسانه‌های فارسی زبان نیز مدعی اند که تعداد تماشاگران کنسرت تتلو به بیش از ۷ هزار نفر هم رسید.

به گزارش فرادید؛ علاوه بر پر شدن سالن اوراآرنا، برخی خبرنگاران حاضر در استانبول گفته اند که صف‌های طویلی مقابل سالن اجرای کنسرت تتلو شکل گرفته بود. به اعتقاد این خبرنگاران، برگزار کننده کنسرت بیش از ظرفیت سالن بلیط فروشی کرده بودند، اقدامی که باعث تجمع و درگیری فیزیکی مقابل گیت ورودی شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که با بالا گرفتن درگیری‌ها میان طرفداران منتظر با ماموران سالن اوراآرنا استانبول، گیت‌های ورودی شکسته شدند. پس از آن نیز کار به زد و خورد میان آن‌ها کشید.


البته امیر تتلو هم این درگیری‌ها را تایید کرد و در میانه اجرا گفت که کار برخی از طرفداران منتظراش مقابل گیت ورودی سالن کنسرت به بیمارستان کشیده است.

ویدیو‌های منتشر شده از ورودی سالن اوراآرنا استانبول نشان می‌دهد که صد‌ها نفر بدون داشتن بلیط سعی در شکستن گیت‌ها و ورود به سالن را داشته‌اند.

حواشی جنجالی کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه

حواشی جنجالی کنسرت امیر تتلو در ترکیه

این دومین اجرای امیر تتلو در سالن اوراآرنا استانبول است، اما این نخستین بار بود که کار به زد و خورد میان طرفداران تتلو و ماموران سالن کشید. حالا برخی از رسانه‌ها می‌گویند که احتمالا مسئولان اوراآرنا به دلیل خسارت‌های بالا، از این پس اجازه اجرا به تتلو در این سالن را نمی‌دهند.

علاوه بر این جنجال، کنسرت تتلو حواشی دیگری هم داشت. او در حالی که مشغول خواندن بود از یک تتو کار خواست که روی صحنه برود و تاریخ کنسرت رو روی بدن اش تتو کند.  

همچنین حضور یک زن در قفس، روی سن اجرای کنسرت بلوای دیگری به پا کرد. در این رابطه برخی از فعالان حوزه زنان و فعالان اجتماعی به انتقاد از این اقدام طراحان صحنه و امیر تتلو پرداختند.

اما این تمام حواشی کنسرت تتلو در استانبول نبود. برخی از منابع می‌گویند که همچون اجرا‌های گذشته در این کنسرت هم از الفاظ رکیک استفاده شد و استعمال مواد مخدر نیز در طول کنسرت جنجال آفرین شد.  

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی از دیگر انتقاداتی است که به کنسرت تتلو وارد شده است.

البته عریان شدن تتلو توسط یکی از اعضای گروه اش نیز به جنجالی تمام عیار علیه او و گروه اش بدل شد.

حواشی جنجالی کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه

درآمد یک میلیون دلاری تتلو برای یک اجرا!

بررسی سایت فروش بلیط کنسرت‌های امیر تتلو در سالن اوراآرنا استانبول نشان می‌دهد که بلیط‌ها به شکل معمول بین ۸۰ تا ۲۵۰ دلار به فروش رفته است. اما متوسط قیمت بلیط‌های فروخته شده حدود ۱۵۰ دلار است. یعنی هر ایرانی برای حضور در کنسرت امیر تتلو چیزی بیش از ۴ میلیون تومان پرداخت کرده است.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که امیر تتلو از کنسرت پنجشنبه گذشته، حدود ۹۴۵ هزار دلار بوده است؛ که با دلار ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان، به عبارتی درآمد یک اجرای کنسرت او بین ۲۵ تا ۲۶ میلیارد تومان بود. البته بخشی از این پول به جیب مسئولان سالن و اعضای گروه امیر تتلو می رود.

نکته قابل توجه اینجاست که هفته گذشته تور‌های متفاوتی با عنوان کنسرت تتلو در استانبول در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. تور‌های که به سرعت فروش رفتند و علاوه بر آن قیمت بلیط تهران به استانبول را هم به شدت بالا برند.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی جنجالی کنسرت امیر تتلو در استانبول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..