تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سس مارینارا؛ سس خوشمزه ایتالیایی با طعم گوجه

طعم‌دهنده‌ها را به سس مارینارا اضافه کنید. مواد را دوباره به ماهیتابه برگردانید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه دیگر با حرارت ملایم بجوشد.

مارینارا نوعی سس گوجه‌فرنگی ایتالیایی است و مناسب برای استفاده در انواع غذاها، پاستا، پیتزا و… است. یعنی در هر غذایی که مایل باشید طعم گوجه را به آن اضافه کنید می‌توانید از سس مارینارا استفاده کنید. ولی احتمالا کاربرد بیشتر آن سرو به همراه اسپاگتی است.

برای تهیه مارینارا راه‌های مختلفی وجود دارد و هر کس آن را به شیوه خودش درست می‌کند. شاید شما هم سبک مخصوص خودتان را برای تهیه سس گوجه داشته باشید.

اما اگر دوست دارید نوعی سس مارینارا با طعمی عالی را امتحان کنید همراه ما شوید. همان طور که در دستور تهیه این سس در ادامه خواهید دید، تهیه سس مارینارا فقط به چند ماده ساده احتیاج دارد که معمولاً در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌شوند.

مواد لازم

گوجه‌فرنگی ۵ عدد
پیاز یک عدد متوسط
سیر ۲ حبه
آب‌لیموی تازه یک قاشق غذاخوری
روغن‌زیتون یک قاشق غذاخوری
آویشن نصف قاشق غذاخوری
جعفری و ریحان تازه؛ هر کدام یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه سس مارینارا

۱- گوجه‌فرنگی‌ها را پوست بگیرید و پوره کنید. پوره گوجه را داخل تابه بریزید و به همراه پیاز و سیر تفت دهید.

۲- آب‌لیمو را هم به مواد اضافه کنید.

۳- می‌توانید برای بهتر شدن رنگ سس از نصف قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی هم استفاده کنید.

۴- طعم‌دهنده‌ها را به سس مارینارا اضافه کنید. مواد را دوباره به ماهیتابه برگردانید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه دیگر با حرارت ملایم بجوشد.

منبع: روزنامه خراسان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سس مارینارا؛ سس خوشمزه ایتالیایی با طعم گوجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..