تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت رمز اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی است

به گزاش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به هفته وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی، گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای تجلی وحدت بین مذاهب مختلف اسلام است.

وی با اشاره به اهمیت وجود وحدت در میان جوامع اسلامی، گفت: وحدت یک تاکتیک اصلی برای مسلمانان و یک استراتژی مورد نیاز برای همه جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام حقانی با بیان اینکه توجه به سیره و روش زندگی پیامبر (ص) برای مسلمانان امری مهم و قابل توجه است، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی، محبت و بسیاری از موارد پسندیده دیگر از جمله مباحثی است که باید از سیره زندگی پیامبر(ص) آموخت. 

مدیرکل تبلغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه وحدت اسلامی حول محور دین و مشترکات اسلام، عامل مؤثر در پیشرفت مادی و معنوی مسلمانان است، گفت: علما و اندیشمندان اسلامی می‌توانند با همفکری و آگاهی خود تلاش عمیق در جهت وحدت اسلامی در بین مسلمانان انجام دهند و موارد اختلاف را تا آنجا که ممکن است از بین ببرند و زمینه‌های وحدت اسلامی را در جهت ایجاد دوستی، هماهنگی و نزدیک کردن قلوب به یکدیگر در همه سطوح ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام حقانی وحدت را رمز اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی دانست و افزود: دشمن رمز ماندگاری و موفقیت جامعه اسلامی را به خوبی تشخیص داده و همواره درصدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان با ایجاد اختلاف بین آنان است.

وی ادامه داد: در شرایطی که جهان اسلام با تهدیدها و تخریب‌های مستکبران و عوامل نفوذی آن‌ها مواجه است، همه وظیفه دارند تا باحفظ اتحاد مسلمین توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت رمز اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..